elefant.ro vizeaza dublarea afacerilor in fiecare an. “Mall-ul online” aniverseaza comanda cu numarul un milion prin trei zile de reduceri
elefant.ro
Actionarii magazinului online elefant.ro au investit pana in prezent 5 milioane euro in dezvoltarea platformei si au in plan continuarea investitiilor in diversificarea categoriilor, consolidarea segmentelor prezente si servicii, estimand o dublare a afacerilor de la an la an, dar fara profit.
"Romania este pe locul patru din punct de vedere al cresterii comertului online in Europa. Piata de ecommerce din Romania creste cu 30% de la an la an, deci are un potential foarte mare si vom continua sa investim in urmatorii ani in diversificarea categoriilor, cresterea cotei de piata pe segmentele unde suntem deja prezenti si in serviciile oferite clientilor. Nu avem ca obiectiv profitabilitatea in urmatorii ani, compania va fi pe minus. (...) Estimam dublarea ciferi de afaceri de la an la an in urmatorii trei ani", a declarat Dan Vidrascu, directorul general si unul dintre actionarii elefant.ro, potrivit Mediafax.
El a adaugat ca pentru acest an estimarile sunt, intr-un scenariu pesimist, o crestere de 2,5 ori a cifrei de afaceri fata de 2013, an pe care l-a incheiat cu 6,5 milioane euro.
"Anul acesta cartile vor detine 40% din cifra de afaceri, fiind devansata de celelalte categorii de produse. Categoria de carti va creste de la an la an, dar nu va fi o competitie cu celelalte segmente. Avem o cota de 10% din piata de carte din Romania, de 60 milioane euro", a aratat Vidrascu.
Pentru a face fata cresterii din ultimii ani, elefant.ro a deschis in acest an un nou depozit de peste 3.000 de metri patrati, aflat in apropierea Bucurestiului.
"Am ajuns la un milion de livrari. De acum ritmul de crestere va fi mult mai accentuat. In anii urmatorii compania va avea nevoie de spatii mai mari", a mai spus Vidrascu.
De asemenea, in acest an, elefant.ro a investit in puncte de livrare a comenzilor (in Bucuresti - Libraria Litera Magheru si Bucuresti Mall si in Cluj in cadrul Liberty Park), dar si in puncte de prezentare cu vanzare in principalele cladiri de birouri din Bucuresti.
Referitor la perioada Black Friday, elefant.ro va avea listate 10.000 de produse cu reduceri, Dan Vidrascu estimand ca vanzarile din perioada 21-28 noiembrie sunt egale cu cele din doua luni bune de vanzari.
elefant.ro a livrat, luni, comanda cu numarul un milion, care marcheaza inca un record pentru magazinul online creat in urma cu patru ani de cativa pasionati de carte, iar, cu ocazia acestui eveniment, clientii vor avea parte de trei zile de reduceri.
Momentul aniversar al elefant.ro va fi marcat si printr-un "mare eveniment de shopping", care incepe miercuri si dureaza trei zile. "Un fel de repetitie de Black Friday, in care iar vor fi oferte spectaculoase dintr-o gama foarte, foarte larga de produse", a mai spus Dan Vidrascu. "Vor fi discounturi mari si foarte mari de pana la 80%. Aproximativ 10.000 de produse care intra in campania de Black Friday", a mai declarat Dan Vidrascu.
Black Friday se lanseaza pe elefant.ro pe 21 noiembrie si va fi urmat de Black Week - o saptamana in care vor continua ofertele.
Gandit initial ca o librarie online, elefant.ro si-a diversificat foarte mult activitatea in ultimii doi ani, fiind in prezent perceput ca mall-ul online al familiei. In prezent, cele mai cautate produse pe elefant.ro sunt parfumurile, accesoriile (genti, ceasuri), cartile (atat in format tiparit, cat si electronic), jucariile. Introduse in oferta de doar cateva luni, obiectele de decoratiuni interioare si cele pentru infrumusetarea locuintei au intrat rapid in top 5 cele mai cautate produse pe elefant.ro.
Pe acelasi subiect: