Cea mai tandra miscare de marketing. Automatul care vinde racoritoare contra imbratisarilor, nu a banilor VIDEO
Coca-Cola a instalat in Universitatea din Singapore un automat care ofera bauturi racoritoare contra imbratisarilor, si nu a banilor, asa cum se intampla in mod obisnuit, relateaza publicatia britanica Daily Mail.
Strategia companiei americane care produce in prezent cea mai vanduta bautura carbogazoasa din lume face parte din campania de marketing „Deschide fericirea” /“Open happiness”, creata cu scopul de a atrage cat mai multi tineri.
Automatul din campusul universitatii are inscriptionat doar mesajul „Imbratiseaza-ma"/"Hug me", dar fontul si culorile sunt asociate logo-ului Coca-Cola.
Coca-Cola a ales Singapore ca destinatie pentru strategia sa de marketing deoarece in acest loc sunt descurajate manifestarile publice de afectiune.
„Fericirea este contagioasa. Automatul cu imbratisari este o idee simpla, menita sa raspandeasca fericirea. Reactia tinerilor a fost uluitoare. La un moment dat, cinci fete imbratisau automatul in acelasi timp”, a precizat Leonard O’Gready, directorul operatiunilor Coca-Cola din Asia pentru jurnalistii Daily Mail.
Aceasta nu este prima data cand The Coca-Cola Company recurge la o asemenea miscare de promovare. In urma cu doi ani, gigantul american a montat intr-un campus din SUA un automat care a impartit gratuit sticle de suc, flori, baloane, pizza si sandviciuri uriase. Produsele se plateau cu minunatele „imbratisari”.
Citeste si:
Coca-Cola si Mars fac schimbari majore in compozitia produselor
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS