Strategia companiei americane care produce in prezent cea mai vanduta bautura carbogazoasa din lume face parte din campania de marketing „Deschide fericirea” /“Open happiness”, creata cu scopul de a atrage cat mai multi tineri.

Automatul din campusul universitatii are inscriptionat doar mesajul „Imbratiseaza-ma"/"Hug me", dar fontul si culorile sunt asociate logo-ului Coca-Cola.

Coca-Cola a ales Singapore ca destinatie pentru strategia sa de marketing deoarece in acest loc sunt descurajate manifestarile publice de afectiune.

„Fericirea este contagioasa. Automatul cu imbratisari este o idee simpla, menita sa raspandeasca fericirea. Reactia tinerilor a fost uluitoare. La un moment dat, cinci fete imbratisau automatul in acelasi timp”, a precizat Leonard O’Gready, directorul operatiunilor Coca-Cola din Asia pentru jurnalistii Daily Mail.

Aceasta nu este prima data cand The Coca-Cola Company recurge la o asemenea miscare de promovare. In urma cu doi ani, gigantul american a montat intr-un campus din SUA un automat care a impartit gratuit sticle de suc, flori, baloane, pizza si sandviciuri uriase. Produsele se plateau cu minunatele „imbratisari”.

Citeste si:

Coca-Cola si Mars fac schimbari majore in compozitia produselor