Cea mai tandra miscare de marketing. Automatul care vinde racoritoare contra imbratisarilor, nu a banilor VIDEO
Coca-Cola a instalat in Universitatea din Singapore un automat care ofera bauturi racoritoare contra imbratisarilor, si nu a banilor, asa cum se intampla in mod obisnuit, relateaza publicatia britanica Daily Mail.
Strategia companiei americane care produce in prezent cea mai vanduta bautura carbogazoasa din lume face parte din campania de marketing „Deschide fericirea” /“Open happiness”, creata cu scopul de a atrage cat mai multi tineri.
Automatul din campusul universitatii are inscriptionat doar mesajul „Imbratiseaza-ma"/"Hug me", dar fontul si culorile sunt asociate logo-ului Coca-Cola.
Coca-Cola a ales Singapore ca destinatie pentru strategia sa de marketing deoarece in acest loc sunt descurajate manifestarile publice de afectiune.
„Fericirea este contagioasa. Automatul cu imbratisari este o idee simpla, menita sa raspandeasca fericirea. Reactia tinerilor a fost uluitoare. La un moment dat, cinci fete imbratisau automatul in acelasi timp”, a precizat Leonard O’Gready, directorul operatiunilor Coca-Cola din Asia pentru jurnalistii Daily Mail.
Aceasta nu este prima data cand The Coca-Cola Company recurge la o asemenea miscare de promovare. In urma cu doi ani, gigantul american a montat intr-un campus din SUA un automat care a impartit gratuit sticle de suc, flori, baloane, pizza si sandviciuri uriase. Produsele se plateau cu minunatele „imbratisari”.
Citeste si:
Coca-Cola si Mars fac schimbari majore in compozitia produselor