Consiliul Concurentei supune dezbaterii publice angajamentele formulate de catre Carrefour.

“In urma analizei, Consiliul Concurentei a constatat ca tranzactia poate conduce la consolidarea pozitiei Carrefour pe piata comertului cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount si alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din zona geografica Braila. Consiliul Concurentei si-a exprimat ingrijorarile de ordin concurential pe aceasta piata cu privire la reducerea posibilitatilor de alegere ale consumatorilor”, se arata in comunicatul citat.

Continutul angajamentelor formulate de Carrefour sunt publicate pe pagina de internet a autoritatii de concurenta.

In urma observatiilor formulate de catre terti, Consiliul Concurentei poate solicita partilor modificarea propunerilor si poate decide acceptarea sau respingerea angajamentelor. Autoritatea de concurenta va verifica indeplinirea angajamentelor de catre Carrefour.

Persoanele fizice sau juridice interesate pot trimite observatii cu privire la angajamentele propuse de catre Carrefour pana la data de 17 iunie 2016, la Consiliul Concurentei.

Carrefour a anuntat in data de 22 decembrie 2015 semnarea unui acord de achizitie a societatii Billa Romania cu Grupul Rewe, insa operatiunea trebuia aprobata de catre Consiliul Concurentei.

Carrefour este membra a Grupului Carrefour, ce activeaza pe piata comercializarii cu amanuntul de produse alimentare si nealimentare de consum curent in peste 30 de tari. In Romania, Carrefour opereaza prin intermediul magazinelor de tip hypermarket (Carrefour Hypermarket), supermarket (Carrefour Market), precum si a magazinelor de proximitate (Carrefour Express).

Carrefour, al doilea grup de distributie mondial si primul din Europa, are peste 380.000 de angajati in intreaga lume.