Vederea ta este motorul descoperirii acestei lumi și al integrării tale, iar pentru un stil de viață sănătos și o calitate a vieții îmbunătățită ai nevoie să poți vedea clar în jur și să te poți concentra pentru a lucra la capacitate maximă. Lensa îți oferă șansa să faci un pas imens pentru schimbare!

Dacă vii în magazinele Lensa cu vechea ta pereche de ochelari, vei primi în schimbul acesteia până la 500 de lei pentru achiziționarea unei perechi noi prin Programul “Rabla la ochelari”,program dedicat tutoror persoanelor care se confruntă cu probleme de vedere. Te așteptăm în magazine în perioada 1 Septembrie - 31 Octombrie 2020 pentru a te reînnoi.

Află acum ce îți oferă Programul “Rabla la ochelari”!

În cadrul acestui program, persoanele care vin in showroom-urile Lensa vor primi pana la 500 RON in schimbul perechii vechi de ochelari. Suma se va oferi sub formăde reducere la achiziția unei noi perechi de ochelari de vedere. Se va putea aplica o singură reducere pe comandă.
 
Îngrijirea vederii, un lucru esențial pentru a duce o viață sănătoasă și frumoasă

Pentru români, consultațiile oftalmologice sau de determinare a dioptriilor sunt printre ultimele lucruri de făcut pe lista de zi. Potrivit unui studiu realizat de Lensa.ro anul trecut, pe un eșantion de 6.000 de respondenți, mai mult de 70% dintre aceștia nu merg la timp la doctor, deși peste 50% din români au nevoie de corecție.

Cercetarea demarată de Lensa a pornit de la premiza că, deși văzul este cel mai important simț, românii nu sunt preocupați suficient de aspectul prevenției sau al corecției la timp.
 
"Vedem în rândul românilor o preocupare în creștere atât pentru domeniul fashion, dar și pentru un stil de viață mai sănătos. Cu toate acestea, preocuparea de a avea o vedere perfectă nu este încă la același nivel. Atât timp cât înțelegem că la birou folosim un anumit tip de încălțăminte, iar în timpul activităților sportive un alt tip, ar trebui să aplicăm și aceleași reguli cu ochelarii – să folosim ochelari noi, performanți și mai ales adaptați activităților diverse. În special cei ce depind de ochelari nu ar trebui niciodată să stea fară o pereche de rezervă. Este o investiție obligatorie, care face diferența", este de părere Florin Niță, marketing manager la Lensa.ro.

Îmbucurător pentru Lensa, peste 25.000 de români au beneficiat de o nouă pereche de ochelari achiziționată la un preț redus prin Programul “Rabla la ochelari”.
 

 Programul “Rabla la ochelari”, soluția pentru cele mai frecvente probleme ale purtătorilor de ochelari
 
Lensa dorește să combată prin programul “Rabla la ochelari” problemele cele mai des întâlnite de către purtători:

- ruperea neașteptată a perechii vechi de ochelari, în condițiile în care nu există o altă pereche de rezervă
- purtarea unor rame vechi și deteriorate ce produc alergii, zgârieturi sau presiune excesivă pe nas și urechi
- purtarea de ochelari cu lentile ce nu mai corespund dioptriilor actuale, ce rezultă în vedere încețoșată sau dureri de cap și amețeli
- purtarea de ochelari cu lentile zgâriate sau mătuite, ce nu mai oferă acuitate vizuală optimă
- aspectul estetic – purtarea de rame ce nu se (mai) potrivesc cu stilul și personalitatea purtătorului
 
 Vino în magazinele fizice! Vei avea parte de consultații gratuite
 
Clienții care aleg să vină în magazinele fizice Lensa vor beneficia dedeterminarea gratuită a dioptriilor în sprijinul programului “Rabla la ochelari”, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.
 
Lensa a realizat anul trecut peste 10.000 de consultații optometrice gratuite, iar anul acesta estimează o depășire semnificativă a acestei cifre.

Consultațiile se pot programa online pe www.Lensa.ro și sunt realizate în cele 6 showroom-uri Lensa din București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Craiova.

Această activitate, care continuă și în 2020, se îmbină perfect cu programul “Rabla la ochelari” – scopul lor fiind același, de educare și conștientizare.

Cum alegem corect lentilele și ramele?

Lentilele de vedere sunt produse extrem de complexe, ce pot corecta majoritatea viciilor de refracție. Alegerea lentilelor pornește de la nevoia specifică a purtătorului, lucru care se întâmplă în cadrul unei discuții individuale cu specialiștii din showroom-urile Lensa.

Astfel, lentilele se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (ex: lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice), dar și de tipul de viciu de refracție (ex: lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a 2 perechi de ochelari, de distanță și de aproape).

Cele mai populare lentile sunt cele ale mărcilor Essilor, Hoya, Polarizen și Zeiss.

Ramele ochelarilor oferă în ziua de azi opțiuni nelimitate pentru confort, pentru reflectarea personalității și pentru adaptarea la diversele tipuri de activități (sport, citit, condus, lucru la calculator).

Atât în showroom-ul Lensa, cât și pe www.Lensa.ro, clienții pot alege dintr-o gamă variată de modele de ochelari de vedere, ochelari de soare sau lentile, dar și dintr-un mix de brand-uri, printre care Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Brandul românesc Lensa este deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, care după șapte ani s-a poziționat între cei mai mari jucători pe piața de optică din România, având peste 200.000 de comenzi anual.

Cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro anul trecut, Lensa urmărește ca în anul 2020 să ajungă la o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro din comerțul cu ochelari de soare, ochelari de vedere, lentile de contact colorate și lentile de vedere.