(P) UniCredit Tiriac Bank a introdus noi functionalitati pentru aplicatia Mobile B@nking
Plata facturilor intr-un timp foarte scurt, direct de pe telefonul mobil, efectuarea de plati rapide, solicitarea de produse bancare precum imprumuturi sau carduri de credit si constituirea de depozite la termen sunt doar cateva din noile facilitati pe care UniCredit Tiriac Bank le-a introdus in noua versiune a aplicatiei Mobile B@nking. Totodata, clientii pot afla foarte usor care este cea mai apropiata sucursala a bancii sau care este bancomatul care se afla la cea mai mica distanta, prin intermediul hartii cu unitatile bancii si ATM-uri.
Noile optiuni se adauga functionalitatilor deja existente in prima versiune a aplicatiei Mobile B@nking, lansata de UniCredit Tiriac Bank in septembrie 2012, respectiv: informatii sold, istoric cont, istoric tranzactii efectuate cu cardul, plati in lei, transfer intre conturile proprii in lei, schimb valutar, informatii utile (ore limita de procesare a operatiunilor, informatii despre carduri, despre schimbul valutar, numarul de telefon al Call Center-ului), salvarea sabloanelor de plati si sincronizarea cu cele deja existente in Online B@nking-ul UniCredit Tiriac Bank, memorarea beneficiarilor, vizualizarea acestora din Online B@nking si serviciul de cautare dupa denumire.
Ceea ce a diferentiat prima varianta a aplicatiei, la momentul lansarii, a fost faptul ca era disponibila pentru aproape toate tipurile de device-uri mobile (aproximativ 1.300 de terminale compatibile), inclusiv Java si BlackBerry. Versiunea standard pentru Java si BlackBerry este in continuare disponibila pentru clientii nostri posesori ai acestor tipuri de dispozitive mobile.
Varianta imbunatatita a Mobile B@nking, cu un design mai prietenos si noi functionalitati, este in prezent disponibila pentru Android si iOS. Cu toate ca utilizarea de pe alte tipuri de device-uri s-a dovedit mult mai redusa, UniCredit Tiriac Bank pregateste update-uri si pentru sistemele Java si BlackBerry (de exemplu, plati de utilitati).
Pretul abonamentului lunar pentru Mobile B@nking de la UniCredit Tiriac Bank este 2 lei, insa aplicatia poate fi accesata si gratuit, in cadrul ofertelor pentru pachete de produse si servicii ale bancii.
In Mobile B@nking, clientul controleaza totul in deplina siguranta: se bucura de acces unic pentru identificare si semnarea platilor cu ajutorul codului PIN si, daca uita sa se deconecteze, aplicatia se inchide automat dupa doua minute de inactivitate.
O alta noutate pe care banca a introdus-o si care se poate accesa tot din kit-ul de Mobile B@nking este aplicatia Mobile Token. Aceasta reprezinta o solutie software, accesibila pe telefonul mobil, care inlocuieste cu succes dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului in platforma Online B@nking sau semnarii platilor initiate in aceasta. Utilizatorul nu va mai avea astfel nevoie si nici grija unui dispozitiv separat pentru a accesa Online B@nking de pe desktop sau laptop, ci va putea folosi tot telefonul mobil.
In acest moment, aplicatia Mobile Token este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS, dar va fi la randul sau disponibila si pentru Java si BlackBerry.
Relansarea aplicatiei este insotita si de o campanie de comunicare desfasurata in mediul online si denumita „Controleaza-ti banca de pe telefonul mobil”. Campania, dezvoltata impreuna cu MRM Worldwide Romania - agentia de digital a McCann WorldGroup Romania, consta intr-o aplicatia interactiva ce poate fi accesata pe www.controlyourbank.ro si care permite formarea unei legaturi unice in timp real intre doua dispozitive conectate la internet. Practic, cu ajutorul smartphone-ului, care se transforma intr-un joystick, oricine poate controla scenele video petrecute intr-o sucursala a UniCredit Tiriac Bank, reconstruita virtual in site-ul campaniei.