(P) Anvelopele Continental, singurele care primesc calificativul “foarte recomandate” de la expertii germani
Anvelopele Continental au obtinut cel mai bun scor general in urma testarii pe carosabil umed, iar expertii au apreciat echilibrul de necontestat in cadrul evaluarii caracteristicilor lor in conditii de carosabil uscat.
Intr-un articol intitulat "Cele mai bune anvelope pentru masini de dimensiune medie", revista Auto Motor und Sport a publicat rezultatele unei analize comparative intre performantele cele mai noi modele de anvelope de vara.
ContiSportContact 5 a fost canstigatorul de necontestat si a fost singurul model care a primit calificativul "foarte recomandat".
"Anvelopele ContiSportContact 5 nu par sa aiba nicio slabiciune in urma testelor realizate pe carosabil umed", au rezumat specialistii dupa testele efectuate in conditii de carosabil umed.
In ceea ce priveste testele efectuate pe carosabil uscat, expertii au evaluat anvelopele ContiSportContact 5 ca fiind "stabile la distante scurte de franare."
Anvelopele Continental au castigat si titlul "Eco-Meister" in urma testelor realizate de revista AutoBild pentru anvelopele de vara.
Anvelopa ContiPremiumContact 5 a fost declarata modelul castigator al celui mai recent test efectuat de revista de specialitate AutoBild pentru peste 50 de modele de anvelope de vara, primind calificativul "exemplara".
Alaturi de performantele de condus foarte inalte, anvelopele Continental si-au demonstrat si eficienta costului, obtinand si premiul "Eco-Meister".
Expertii de la Hamburg descriu anvelopele Continental ca fiind: "Anvelope premium exemplare, fara cusur, ce asigura precizia manevrelor, detin marje de siguranta bune in conditii de acvaplanare, distante de franare scurte pe carosabil umedi si uscat si kilometraj excelent”.
Aceste caracteristici care combina siguranta de top cu eficienta din punct de vedere ecologic reconfirma potitia de lider a pieteti de anvelope.
Editorii AutoBild au testat 53 de modele de anvelope destinate modelelor compact si celui de dimensiuni mici 185/60 R 15, 35 dintre acestea fiind eliminate inca din prima runda de testare, dupa evaluarea distantelor de franare pe carosabil umed si uscat.
Per total, sub 10% din anvelopele participante au trecut testul exigent de evaluare, obtinand calificativul "exemplar".
Totodata, diferentele masurate intre distantele de franare reprezinta un risc major pentru toti conducatorii: a fost atinsa o distanta incredibila de 37 de metri intre anvelopa castigatoare la capitolul distanta de franare pe suprafete umede si anvelopa care a obtinut ultimul loc in cadrul aceleiasi evaluari.