(P) 5 tool-uri utile pentru orice firmă
Când deții o companie sau lucrezi, alături de parteneri, într-un start-up, gestionarea întregii firme poate reprezenta o provocare majoră. Tu ești responsabil atât pentru sarcinile punctuale, specifice activității, dar și pentru sarcinile administrative.
Facturi, salarii, documente ce necesită a fi depuse, semnături, contracte. Toate aceste lucruri sunt greu de ținut sub control, dacă nu îți eficientizezi munca.
De aceea, îți recomandăm câteva unelte excelente, menite să îți simplifice eforturile și să te ajute să fii mai organizat.
Iată 5 tool-uri utile pentru orice firmă, indiferent de domeniu!
1. Un software pentru gestionarea contabilitatii
Absolut orice companie trebuie să aibă un sistem de contabilitate foarte bine pus la punct. Aici se află esența firmei, așa că nu poți lăsa gestionarea facturilor și a cheltuielilor pe mâna oricui.
Pe lângă un contabil profesionist, ai nevoie de un soft de încredere, în care să poți efectua toate procesele necesare: emitere de facturi, încasări, gestionarea registrului de casă și nu numai.
Dacă firma ta este la început, un astfel de software este esențial pentru a înțelege mai ușor aspectele financiar-contabile. Cu toate acestea, chiar dacă firma ta funcționează de ani de zile, specialiștii recomandă să digitalizezi toate procesele și să folosești o aplicație de acest fel. Îți va ușura munca și te va ajuta să ai o viziune mai clară.
2. O platformă pentru stocarea documentelor
Unde se duc toate contractele, facturile și documentele importante ale firmei? Dacă eziți să oferi un răspuns, înseamnă că ai nevoie urgentă de o astfel de platformă.
Fie că preferi să stochezi documentele în cloud sau să folosești un software de tip Dropbox, este esențial să ai un spațiu securizat, în care doar tu și membrii echipei să aveți acces.
3. O aplicație pentru procesul de salarizare
Situația salariilor se află printre cele mai importante aspecte ale unei firme. Orice companie, oricât de mică sau de mare, are nevoie de un software pentru gestionarea eficientă și corectă a acestora, pentru a evita întârzierile și erorile.
În plus, trebuie să fii la curent cu toate modificările de legislație, lucru care este destul de dificil de realizat, dacă nu lucrezi în acest domeniu. Poți afla totul despre modul de calcul salarii nete cu tool-ul CIEL, care îți oferă tot ce ai nevoie pentru gestionarea impecabilă a salarizării.
4. Un tool pentru gestionarea task-urilor și a deadline-urilor
În general, ajungi să apreciezi organizarea temeinică doar atunci când totul în jur devine agitat. O perioadă încărcată, în firmă, poate aduce rezultate excepționale sau eșec, în funcție de felul în care o gestionezi.
De aceea, o aplicație pentru gestionarea sarcinilor și a proiectelor este obligatorie. Există o mulțime de programe pe care le poți folosi gratuit sau pe bază de abonament lunar, așa că alege ce ți se potrivește și devino un maestru al organizării.
Vei putea ști oricând, cu un simplu click, ce se întâmplă în companie și care este statusul proiectelor aflate în derulare.
5. Un software pentru programarea ședințelor și a evenimentelor
Marele succes nu poate fi atins pe cont propriu, ci doar având în jurul tău persoane de încredere, alături de care să materializezi toate visurile pe care le ai. Când lucrezi în echipă, este important să colaborezi eficient cu toți membrii, iar pentru asta ai nevoie de o planificare atentă.
De exemplu, se poate întâmpla ca unul dintre colegi să fie plecat la o conferință, în timp ce altul are de rezolvat o problemă personală. Tu vrei să organizezi o ședință generală, iar de aici lucrurile pot scăpa de sub control foarte repede.
Din acest motiv, un software de tip calendar este extrem de util pentru orice firmă. Fiecare dintre angajați poate nota intervalele orare în care este sau nu este disponibil, iar întâlnirile vor decurge mult mai lin și mai eficient.
Acestea fiind spuse, implementează cât mai curând îmbunătățirile propuse mai sus și folosește-te de aceste tool-uri utile pentru gestionarea eficientă a firmei tale!
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS