Astfel, la 30 iunie, veniturile din servicii ale operatorului telecom au ajuns la 189,7 milioane de euro, cu 1,2% sub valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Rezultatele raportate, vineri, de Vodafone Group Plc. arată că baza de clienţi a Vodafone România a atins, în intervalul analizat, valoarea de 10,8 milioane de clienţi.

"Ultimele luni au venit cu provocări mari şi numeroase pentru oameni, companii şi pentru alţi actori sociali şi economici din cadrul societăţii noastre digitale. La Vodafone, am luat măsuri rapide pentru a ne asigura că propria afacere continuă să funcţioneze la capacitate maximă în aceste condiţii noi şi excepţionale pentru a putea fi în măsură să sprijinim societatea, deoarece serviciile de comunicaţie fixă şi mobilă s-au dovedit, încă o dată, că sunt infrastructuri vitale. Obiectivul nostru principal a fost să ne protejăm angajaţii şi să dezvoltăm soluţii fiabile de comunicare pentru toţi clienţii noştri ca aceştia să-şi poată continua vieţile personale şi profesionale (...) Pe lângă toate acestea, dincolo de serviciile oferite, sunt foarte mândră de echipa noastră, deoarece ne-am direcţionat toate eforturile pentru a fi direct implicaţi în lupta împotriva Covid-19, inclusiv prin oferirea de donaţii pentru a susţine lupta la nivel naţional. În opinia mea, situaţia actuală este o oportunitate pentru toată lumea, de la companii, la autorităţi şi alţi actori socio-economici, de a îmbunătăţi infrastructura digitală a ţării, de a reduce decalajele dintre diferite sectoare şi zone ale României şi de a accelera digitalizarea în beneficiul societăţii şi pentru un viitor mai rezistent şi mai durabil", a declarat Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Conform sursei citate, valoarea ARPU mobil (Average Revenue Per User - Venitul Mediu Per Utilizator, n.r.) a fost de 5 euro, în trimestrul încheiat la 30 iunie 2020.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume, având ca obiectiv menţinerea unei societăţi conectate şi construirea unui viitor digital pentru toţi.

Vodafone Group are operaţiuni mobile şi fixe în 22 de ţări şi 48 de reţele mobile partenere. La 31 martie 2020, Vodafone Group avea peste 300 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, mai mult de 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi peste 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV.