Vânzările Orange în Franţa au crescut pentru prima dată în ultimii nouă ani. Profitul înainte de taxe a urcat la 12,8 mld. euro
Orange
Vânzările anuale ale Orange SA în Franţa au crescut pentru prima dată în ultimii nouă ani, ceea ce demonstrează că investiţiile făcute pe piaţa internă încep să-şi arate roadele, transmite Reuters.
Veniturile în Franţa au urcat cu 0,6% anul trecut, la 18,1 miliarde de euro (22,3 miliarde de dolari), pe fondul creşterii numărului de abonaţi.
La nivelul grupului, veniturile au înregistrat un avans de 1,2% în 2017, la 41,096 miliarde de euro, de la 40,593 miliarde de euro în 2016, în timp ce profitul ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) a urcat la 12,819 miliarde de euro, de la 12,538 miliarde de euro în 2016.
Rezultatele din trimestrul patru din 2017 sunt în linie cu estimările, profitul ajustat înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare a urcat cu 2,5%, la 3,22 miliarde de euro, în timp ce veniturile au înregistrat un avans de 1,8%, la 10,546 miliarde de euro.
În statele din Europa Centrală, veniturile au crescut cu 5,6% în trimestrul patru din 2017, datorită creşterii din România (7,7%) şi Slovacia (2,5%).
Orange a confirmat obiectivul de a înregistra anul acesta o creştere a profitului său operaţional (EBITDA).
Grupul Orange, cunoscut anterior sub numele de France Telecom, este prezent în 209 de ţări şi are un portofoliu de 247 de milioane de clienţi, dintre care 185 de milioane abonaţi la serviciile de telefonie mobilă.
Orange România a realizat, în trimestrul al treilea al acestui an, o cifră de afaceri în valoare de 277,2 milioane de euro, în creştere cu 10,4% faţă de perioada similară din 2016. La 30 septembrie 2017, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10.331.000 clienţi, în creştere cu 2,5% comparativ cu trimestrul precedent.
Pe acelasi subiect: