Informatia nu a luat neaparat prin surprindere, dupa ce cel mai mare operator de cablu din tara a anuntat ca nu va mai promova produsele companiei japoneze. NTT Docomo a spus ca se va concentra in schimb pe eforturile de promovare ale telefoanelor de la Sony si Samsung.

Reprezentantii Panasonic au declarat ca divizia de telefoane mobile a companiei este pe cale sa inregistreze noi pierderi.

Presedintele firmei, Kazuhiro Tsuga, a spus pentru Reuters ca departamentul ar putea pierde peste 1,1 miliarde de yeni, echivalentul a 11 milioane de dolari, pana la sfarsitul anului fiscal, in martie. Anul trecut, pierderile au fost de 8,1 miliarde de yeni.
 
Citeste si: LEONIDAS DA SILVA, "diamantul negru" care a inventat golul din foarfeca, omagiat cu un Google Doodle

“Nu e acceptabil pentru companie sa sufere pierderi atat de mari, asa ca trebuie sa ne gandim la modalitati prin care sa dezvoltam avantajele pe care le avem intr-o directie mai eficienta”, a declarat Tsuga.

Panasonic nu este prima firma japoneza din acest domeniu care trece prin asa ceva. NEC a anuntat in iulie ca isi va inchide divizia de smartphone-uri, dupa ce discutiile privind vanzarea sa catre chinezii de la Lenovo au esuat. Ironia este ca, in 2001, atat NEC, cat si Panasonic, erau cei mai importanti producatori de telefoane din Japonia.