MTV Mobile cu aplicatia MTV Under The Thumb – o premiera in Romania, lansata de MTV si COSMOTE
Romania devine din 26 iunie a 6-a tara din lume cu acces la o lume virtuala special creata pentru tineri.
MTV si COSMOTE aduc in premiera in Romania o lume virtuala exclusivista, creata special pentru tinerii activi, iubitori de muzica si care doresc sa fie informati in timp real despre cele mai noi hituri, cele mai cool evenimente MTV.
In urma semnarii unui contract prin care isi uneste fortele cu MTV, incepand de astazi, COSMOTE lanseaza in premiera pe piata locala Cartela MTV Mobile powered by COSMOTE si Extraoptiunea MTV Mobile – o noua oferta pentru clientii prepaid, menita sa ofere avantaje personalizate pentru o comunitate extinsa de tineri.
Pe langa beneficiile de voce si date, noul produs ofera si acces gratuit la aplicatia MTV Under The Thumb – pentru utilizatorii de Android si iOS – un portal ce contine cele mai renumite show-uri MTV, cu peste 300 de ore de continut video disponibile. Mai mult, Romania este a 6-a tara din lume unde se lanseaza MTV Mobile si aplicatia MTV Under The Thumb, aliniindu-se astfel Poloniei, Germaniei, Belgiei, Olandei si Elvetiei unde tinerii beneficiaza deja de avantajele, ofertele si informatiile universului MTV, pe cale virtuala.
"MTV este unul dintre cele mai cunoscute si mai vechi branduri printre tineri si si-a pastrat notorietatea in randul multor generatii datorita capacitatii de a inova si de a se adapta schimbarilor sociale si tehnologice. Tocmai de aceea aducem acum in premiera in Romania o surpriza: lansam alaturi de COSMOTE produsul MTV Mobile cu aplicatia <Under The Thumb>. Aici, cei care se vor abona vor descoperi o noua lume MTV, cu o selectie si un continut special creat pentru posesorii de smartphone", declara Lucia Antal, Director Executiv MTV Romania.
„La acest moment, experimentam cu totii realitatea emergenta a unei generatii definite si activate prin Internet, mobil si retele de socializare. Astfel, prin acest nou produs co-branded, adresam o oportunitate uriasa de a oferi oricarui client prepaid o experienta mobila premium, precum si acces exclusiv la sursele de divertisment MTV. Aceasta combinatie unica, prezentata printr-o interfata dinamica si prietenoasa, a fost special conceputa pentru utilizatorii nostri cu nevoi exinse de comunicare, care isi doresc sa fie conectati in permanenta, fiind totodata intens orientati catre continut si foarte activi in comunitati ”, spune Panos Makris, Chief Commercial Officer COSMOTE Romania.
"Stim ca reprezentantii generatiei Millenials de astazi sunt in permanenta conectati, isi organizeaza singuri programul si au o maniera proprie de a se uita la televizor. Fanii MTV sunt conectati si pun mare pret pe recomandarile din retelele sociale, iar telefonul mobil este dispozitivul preferat pentru conectivitatea in miscare", a comentat Bartosz Witak, Vicepresedinte si General Manager, CEE & Israel, Viacom International Media Networks.
"MTV Mobile powered by COSMOTE, unul dintre operatorii de top din Romania, este parteneriatul ideal, care va duce brandul MTV in Romania la un alt nivel, iar fanilor din intreaga tara le va facilita accesul la cel mai recent tip de continut MTV, prin intermediul uimitoarei aplicatii, Under the Thumb", a adaugat acesta. Cartela MTV Mobile va fi disponibila la scara larga in toate punctele de vanzare prepaid ale COSMOTE si va fi oferita gratuit la orice reincarcare de minim 5 euro, care va face posibila activarea cartelei.
Odata ce Cartela MTV Mobile este activata, pentru a beneficia de toate avantajele, utilizatorii au la dispozitie extraoptiunea MTV Mobile care, pentru 5,5 euro/luna, permite accesul la oferta promotionala COSMOTE si la aplicatia MTV Under The Thumb. De asemenea, utilizatorii pot fi in permanenta la curent cu cele mai recente stiri si surprize, in baza apartenentei la comunitatea MTV Mobile, pe pagina dedicata de Facebook MTV Mobile Romania.
Viacom International Media Networks (VIMN) este o divizie a Viacom Inc. (NASDAQ: VIA, VIAB). VIMN detine multe dintre cele mai populare branduri de divertisment multimedia din lume, inclusiv Comedy Central, Nickelodeon, VH1, VIVA, MTV. La brandurile Viacom au acces la nivel global peste 600 de milioane de gospodarii din 160 teritorii si 34 de limbi via 166 programe si canale locale si peste 550 de proprietati de media digitale si mobile TV.
![]()
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS