Moartea lenta a iPodului, primul blockbuster al Apple din anii 2000
IPod-ul a intrat in faza terminala de declin. Primul produs blockbuster al Apple din anii 2000 a revigorat gigantul din Cupertino. Dar acum vanzarile dispozitivului care a transformat industria MP3 au intrat pe trendul descendent la fel de repede. Cel mai scazut nivel al acestora din 2005 s-a inregistrat anul trecut si este de asteptat sa scada in continuare si in 2014.
Apple a facut 4,4, miliarde de dolari din vanzari ale produsului, anul trecut, dar asta a insemnat un declin de 21%.
Desigur, acest lucru nu este cu adevarat surprinzator, scriu cei de la Quartz.
iPod-ul a fost complet inlocuit in ceea ce priveste functionalitatea de iPhone, cu ani in urma.
Acum, cea mai mare piata a acestui device o reprezinta probabil cea a parintilor care nu doresc ca copiii lor sa aiba inca telefoane.
Exista, de asemenea, oameni care cumpara iPod-uri mici pentru a le utiliza atunci cand fac sport. Piata va pierde si aici teren pentru ca au aparut smartwatch-urile.
Cu toate acestea, importanta produsului de-a lungul timpului nu poate fi subestimata.