Apple și-a lansat propria platfomă de emisiuni, seriale și filme. Cum se diferențiază Apple TV+ de rivalele Netflix, Hulu sau HBO și cât costă abonamentul
Apple TV+
După muzică, jocuri video, instrumente de plăţi şi ştiri, Apple a lansat vineri o platformă de streaming de seriale, emisiuni şi filme pentru a crea un ecosistem complet de conţinut şi servicii, informează AFP.
Apple TV+ se lansează vineri în o sută de ţări şi propune programe originale la preţ redus - cel mai mic din sector: 4,99 dolari pe lună, la jumătate faţă de Netflix - pentru întreaga familie, scrie Agerpres.
Apple nu poate rivaliza cu cataloagele pionierilor pieţei (Netflix, Hulu...) sau următorii sosiţi (Disney, HBO...). Prin urmare, se impune prin alte argumente, cum ar fi preţul, derizoriu pentru clienţii săi dispuşi să cheltuiască sute de dolari pentru un nou smartphone la fiecare doi sau trei ani.
Un abonament cu valabilitate de un an va fi, de asemenea, oferit ca bonus pentru orice achiziţie de iPhone, iPad sau Mac.
Apple TV+ se poziţionează ca serviciu bonus, în acelaşi mod în care liderul comerţului online, Amazon, include platforma de streaming în abonamentul său premium (Prime) la 8,99 dolari, care include diverse servicii, inclusiv livrare rapidă şi gratuită.
Pentru gigantul american de tehnologie este vorba în primul rând de diversificarea şi ruperea dependenţei sale de iPhone.
Cu Apple Music, Apple Arcade, Apple News+, Apple Card şi Apple Pay, grupul are o ofertă combinată, care ar trebui să-i încurajeze pe adepţii săi să rămână în universul său, atât pentru dispozitivele sale, cât şi pentru serviciile utilizate în viaţa de zi cu zi (plăţi, divertisment şi altele).
Oprah, Snoopy şi Spielberg
Nu înseamnă însă că această companie din oraşul californian Cupertino se lansează ca o diletantă în lupta streaming-ului. "Apple are posibilitatea de a aduce 100 de milioane de consumatori pe serviciul său de streaming în următorii trei-patru ani", estimează analistul Dan Ives într-o notă pentru investitori. Firma sa, Wedbush, consideră că marca dispune de o bază de 1,4 miliarde de utilizatori activi pe dispozitive echipate cu iOS.
Pe lângă preţul redus, noua platformă se bazează pe programe originale şi pe o serie de vedete.
Reese Witherspoon şi Jennifer Aniston dau replica în ''The Morning Show'', Oprah Winfrey găzduieşte un nouă emisiune, iar Jason Momoa (''Aquaman'', ''Game of Thrones'') joacă în ''See'', o serie despre un trib ai cărui copii au darul vederii în timp ce restul umanităţii a devenit oarbă.
Pentru copii, Apple a inclus ''Helpsters'', o serie realizată de creatorii ''Sesame Street'', precum şi noi episoade din ''Snoopy''.
În timpul prezentării noului serviciu, Tim Cook, şeful grupului, a promis că va adăuga noi producţii originale în fiecare lună. Este vorba mai ales de două serii originale de Steven Spielberg, de o serie produsă de baschetbalistul NBA Kevin Durant şi de câteva filme de autor.
Războiul este în toi
Platforma are ''o listă convingătoare de programe noi'', explică Dan Ives, care estimează că această companie ''va dedica şase miliarde de dolari pe an pentru seriale şi filme originale pentru a-şi consolida obiectivele în domeniul streaming-ului''. În cazul Netflix este vorba de 15 miliarde de dolari.
Apple deschide balul în cel de-al doilea sezon al războiului streaming-ului. Până acum, Netflix, Hulu şi Amazon Prime Video se puteau concentra liniştiţi pe strategia lor de a seduce clienţii televiziunii cu plată. Cu toate acestea, patru concurenţi importanţi vor intra în arenă în următoarele luni: Disney+, pe 12 noiembrie (în America de Nord, pentru început), iar în primăvara anului 2020 Peacock (NBCUniversal) şi HBO Max (WarnerMedia).
"După un timp, platformele vor fi nevoite să crească preţurile sau să îşi micşoreze cheltuielile în cazul în care nu au alte activităţi, cum e cazul Amazon sau Apple", a remarcat Brahm Eiley, preşedintele Convergence Research Group.
''Există şi televiziunea tradiţională, încă masivă, şi 50 de servicii de streaming, asta doar în SUA'', a precizat Brahm Eiley. ''Deci nu toată lumea va reuşi. Reconcilierile şi eşecurile sunt inevitabile'', a adăugat el.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS