"Sporturile online vor genera, in 2016, venituri globale de 500 de milioane dolari, cu 25% mai mult fata de 2015, si, probabil, vor avea o audienta regulata si ocazionala de pana la 150 milioane de persoane. Aceste venituri sunt doar o fractiune din veniturile ligilor principale de sport cum sunt Liga europeana de fotbal, Liga din Statele Unite ale Americii, cea de baschet, baseball sau hochei pe gheata, cu venituri intre 4 si 30 miliarde dolari. Fotbalul european marcheaza 30 miliarde dolari. Piata europeana de fotbal va atinge venituri de 30 miliarde dolari in 2016/2017, cu un plus de 8 miliarde dolari fata de 2011/2012", informeaza Deloitte, transmite Agerpres.

In 2016, telefoanele inteligente si tabletele vor genera venituri de 35 miliarde dolari, cu 20% mai mult decat in 2015, devenind platforma principala de pe care se vor derula jocuri.

In acelasi timp, veniturile din jocurile pentru PC sunt estimate la 32 miliarde dolari, iar cele pentru console 28 miliarde dolari, cu doar 5%-6% fata de anul anterior.  

"Numarul de utilizatori care folosesc un sistem de plata pentru a face cumparaturi de pe dispozitivele mobile (telefoane inteligente si tablete) va creste cu 150% pana la 50 milioane de utilizatori in 2016. Comertul tactil ii ajuta pe retaileri sa exploateze folosirea pe scara tot mai ridicata a dispozitivelor mobile in accesarea site-urile, unde tranzactiile sunt limitate din cauza proceselor de plata laborioase", se mai spune in raport.

Deloitte mai arata ca pana la sfarsitul acestui an mai putin de 25% din joburile din IT din tarile dezvoltate vor fi detinute de femei. scu)