The Screening Room – o posibila alternativa pentru mersul la cinema
Sean Parker, cunoscut drept co-fondatorul Napster si primul presedinte al Facebook (interpretat de Justin Timberlake in filmul The Social Network), a anuntat recent un serviciu care isi propune sa aduca premierele cinematografice in casele oamenilor, simultan cu lansarea lor pe marile ecrane. Pentru a accesa serviciul, utilizatorii ar trebui sa investeasca initial $150 intr-un receiver dedicat si sa plateasca, apoi, $50 pentru fiecare film pe care vor sa il vada in premiera.
Initiativa a polarizat deja nume grele din industria cinematografica. Printre sustinatorii care vad o oportunitate de crestere se numara J.J. Abrams, Steven Spielberg si Peter Jackson. In tabara oponentilor stau, cel putin deocamdata, James Cameron si Christopher Nolan, dar si majoritatea lanturilor americane de cinematografe, care vad in The Screening Room o potentiala amenintare. Cel mai probabil, va trece mult timp ca cele doua tabere sa ajunga la un compromis.
Pana atunci, insa, filmele, serialele si emisiunile preferate ne asteapta pe Voyo si promit sa ne indulceasca asteptarea.