Tehnologie si media: 4 lucruri pe care trebuie sa le stii AZI
Instagram va incepe sa decida care e “continutul cu adevarat important pentru noi”. Platforma anunta o masura anticipata de multi: pe masura ce volumul de continut postat de (cei 400 de milioane de) useri si branduri creste, Instagram va urma modelul Facebook, renuntand la afisarea pozelor din timeline in ordine cronologica. In schimb, compania va folosi un algoritm pentru prioritizarea imaginilor in functie de relevanta lor pentru fiecare user. In viitor, Instagram ar putea decide chiar sa inlature de tot anumite imagini din timeline, pentru a le face loc postarilor mai interesante si unor noi formate de ad-uri.
Oamenii isi doresc prieteni roboti. Auzim pretutindeni despre inteligenta artificiala, dar robotii inca ni se par din viitor. Ei bine, Jibo declara ca a vandut roboti de companie in valoare de $4milioane doar in pre-sale, desi produsul nu va fi disponibil decat spre sfarsitul anului. Jibo este un “robot social” conectat la internet si dotat cu inteligenta artificiala si competente sociale, care ajuta familia cu diverse activitati casnice. Analistii preconizeaza ca, in 2025, piata robotilor-asistenti ar putea ajunge sa valoreze $2.5 miliarde.
HBO a reusit sa vanda peste 35.000 de sepci cu inscriptia “Make Donald Drumpf Again”, dupa ce gazda emisiunii de satira Last Week Tonight, John Oliver, l-a ironizat timp de 20 de minute pe candidadul republican la alegerile prezidentiale de anul acesta, Donald Trump. Postat si pe YouTube, segmentul a strans deja peste 21 de milioane de vizualizari. “Make Donald Drumpf Again” parafrazeaza ironic indemnul folosit de Trump in campanie, “Make America Great Again”.
CEO-ul Disney nu stie cine a mers sa vada Star Wars. Desi Episodul VII - The Force Awakens a avut un succes urias la public, cu incasari globale de peste $2miliarde (aproape jumatate din suma cu care Disney a cumparat LucasFilm) , CEO-ul Bob Iger a marturisit ca nu are multe informatii despre cei care au vazut filmul, din cauza multiplelor canale de distributie care nu colecteaza astfel de date. Compania si-a anuntat, astfel, interesul de a investi in noi tehnologii menite sa-i asigure o conexiune directa cu consumatorii sai.