Tanarul de 29 de ani care l-a descoperit pe Ghita ciobanul, omul care are jumatate de milion de fani pe Facebook
Ghita. Sursa foto: Business Magazin
„Ghita Ciobanul" a devenit una dintre cele mai populare campanii de publicitate din Romania acestui an, subiectul ei fiind descoperit de Catalin Dobre, un advertiser de 29 de ani care lucreaza in biroul de la Bucuresti al agentiei McCann.
„La noi s-a activat in ultimul timp o mandrie nationala: daca acum zece ani voiam sa fim mai mult ca altii si luam exemple de afara, acum ne regasim identitatea din ce in ce mai mult si am inceput sa aparam ce avem in tara”, descrie Catalin Dobre, executive creative director in cadrul agentiei de publicitate McCann Erickson, unul dintre fenomenele care se repeta in peisajul advertisingului recent.
Absolvent al Facultatii de Filosofie din Bucuresti, Dobre lucreaza de noua ani in publicitate si a devenit un abonat al premiilor din industria de profil: are in palmares doisprezece Lei Cannes si un Leu de Titan pentru campania desfasurata pentru ciocolata Rom, unul dintre cele mai vandute branduri de dulciuri din Romania. Este director executiv si coordoneaza impreuna cu Alexandru Dumitrescu o echipa formata din 50 de oameni. Compania McCann Erickson a avut in 2012, potrivit informatiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finante, o cifra de circa 220 de milioane de lei.
Citeste continuarea articolului pe www.businessmagazin.ro.
Pe acelasi subiect: