Incepand din acest sezon, mesajele postate pe Facebook si Twitter cu hashtag-ul #romaniiautalent au aparut in real time pe ecran pe toata durata show-ului, generand un varf de engagement in social media. Astfel, o singura postare pe Facebook a adunat, in doar 3 ore, peste 56.500 de comentarii, iar o alta a obtinut un reach organic de peste 1.200.000 de useri. O a treia postare a primit 11.000 de like-uri in doar 24 de minute.

Cu mult avant a crescut si baza de fani Romanii au Talent de pe Facebook, care a strans organic peste 36.000 de fani noi in doar 10 zile de la debutul sezonului 6. Cu mai bine de 1.78 milioane de useri, aceasta ramane cea mai urmarita pagina din categoria Productii TV si a 2-a din categoria TV, dupa ProTV.ro (coform FaceBrands). 

Romanii au Talent si pe Twitter, unde postarile proprii au fost vazute de peste 50.000 de ori in 24 de ore si au primit 455 de reply-uri, respectiv 781 de like-uri. In medie, userii au generat 100 de tweet-uri cu hashtag-ul #romaniiautalent in fiecare minut al emisiunii.