Retailerii nu sunt convinsi ca social media poate livra vanzari directe
Dupa ce a analizat date de la 500 de milioane de consumatori care au facut vanzari in valoare de $100 de miliarde in perioada ianuarie – martie 2016, platforma de consultanta in e-commerce Custora a ajuns la concluzia ca doar 1,5% dintre conversii sunt realizate pe platformele sociale. Nici macar introducerea butoanelor cu call-to-action de cumparare de catre Facebook, Twitter si Pinterest in 2015 nu a imbunatatit situatia.
La polul opus stau tacticile digitale care si-au demonstrat deja eficienta, precum search, direct e-mail, marketing afiliat si display. Impreuna, ele insumeaza 70% din tranzactiile inregistrate in studiu, in timp ce 20% au fost fie decizii impulsive de cumparare, fie generate de marketing traditional, offline. Chiar si SMS-urile sau notificarile push par sa genereze mai multe conversii decat social media.
Cel putin pana acum, oamenii prefera sa nu cumpere direct din social media, ci sa continue research-ul pe alte site-uri, un traseu mai greu de urmarit de catre marketeri. Din acest motiv, majoritatea companiilor au inca asteptari limitate de la social media ca unealta de vanzari directe. Cele mai eficiente strategii utilizeaza platformele sociale mai ales ca unealta de branding si ca o foarte buna sursa de date despre consumatori, pe care le folosesc apoi pentru a-i targeta pe acestia cu alte formate de ad-uri digitale.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS