MullenLowe, noua agentie de creatie a companiei Farmec
MullenLowe este noua agentie de creatie a celui mai mare producator roman de cosmetice, Farmec, si va dezvolta campaniile de comunicare pentru toate brandurile din portofoliul companiei.
"Suntem foarte mandri ca Farmec a ales echipa noastra, privim cu responsabilitate acest parteneriat si suntem convinsi ca vom scrie impreuna file frumoase din istoria super brandului Farmec", a afirmat Alina Balan, client service director, MullenLowe Romania.
Farmec SA Cluj-Napoca comercializeaza produse din portofoliu in peste 30 tari. Acestea se regasesc in supermarketuri, hipermarketuri, farmacii, magazine proprii sau de profil cosmetic din tara, putand fi comandate si online, pe site-ul www.farmec.ro.
"Comunicarea produselor cosmetice este o continua provocare: jucatorii vin constant cu concepte creative variate, iar clientii nostri sunt din ce in ce mai informati, mai sofisticati, mai pretentiosi. Stiam ca agentia castigatoare va fi cea care ne va dezvolta un concept creativ relevant in acest context de business, iar echipa MullenLowe ne-a aratat ca are toate resursele necesare pentru a oferi brandurilor noastre acel twist creativ care le va asigura memorabilitate" a spus Ioana Borza, marketing manager, Farmec.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS