Media si tehnologie: top 4 lucruri pe care trebuie sa le stii AZI
Statul american Tennessee isi face publicitate turistica cu 2000 de pre-roll-uri personalizate. Desi capitala statului, Nashville, e cunoscuta mai ales drept lacasul muzicii country, Tennessee are cate ceva de oferit fiecarui potential turist. Pentru a targeta interesele specifice ale fiecarui internaut in parte, Departamentul pentru Dezvoltare Turistica din Tennessee a creat cateva sute de clipuri scurte, fiecare afisand o anume activitate. Acestea sunt apoi unite in pre-roll-uri de 45 de secunde care acopera cat mai multe dintre interesele fiecarui user in parte. De exemplu, o mama care a cautat recent pe Google “piscina” si care a dat check-in la un parc de distractii in ultimul an, va vedea un pre-roll care include imagini de la un parc de distractii acvatic si de la Acvariul din Tennesee.
Anumiti publisheri si vedete vor putea posta branded content pe propriile pagini de Facebook. Noua politica a platformei sociale va permite paginilor verificate, asa cum sunt ProTV, StirileProTV, Sport.ro, sa posteze poze, articole, video si chiar live video create impreuna cu brandurile. Astfel, de acum brandurile vor putea folosi un nou instrument puternic in amplificarea campaniilor de continut: reach-ul considerabil din social media al marilor furnizori de stiri si entertainment.
Cum folosesc fanii brandurilor noile “Reactions” de pe Facebook. Zece postari cu engagement de top ale brandurilor globale au fost analizate timp de o saptamana, pentru a afla cate Like, Love, Haha, Wow, Sad si Angry au primit de la fani. Nimeni nu se astepta ca Like--ul sa fie detronat foarte curand, insa faptul ca el a reprezentat 93% dintre reactii dovedeste ca fanii nu prea folosesc acest nou feature din aplicatie. Printe ipotezele care explica acest comportament sunt faptul ca fanii s-au obisnuit prea mult cu traditionalul Like, dar si faptul ca ei nu au rabdare sa apese indelung pe Like pentru a accesa noile reactii.
Yves Saint Laurent (YSL) si-a “resetat” contul de Instagram. Celebra casa de moda a marcat recenta schimbare a directorului creativ printr-un gest la fel de curajos: stergerea tuturor postarilor de pe contul sau de Instagram, fara vreo intentie de a le pune la loc. Cei mai mult de 386.000 de followers au fost surprinsi initial, insa foarte curand miscarea a devenit stirea saptamanii in moda.