Lideri globali in aplicatii, jocuri si muzica pentru telefon, pe scena ICEEfest
Unul dintre cei mai cunoscuti oameni de marketing digital din lume, Tom Eslinger, director global de creatie al agentiei “Saatchi & Saatchi” si primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes vine la ICEEfest. Aici va sustine o prezentare si un training privat, cu locuri limitate.
Workshopul dispune de doar 30 de locuri, iar intrarea se poate face pe baza de inscriere prealabila - pentru cei care detin deja un bilet full pass - dar si cu acces doar la acest eveniment din cadrul festivalului, in limita locurilor disponibile pe site-ul www.iceefest.com, sectiunea “Registration”.
O alta prezentare asteptata este cea a serviciului muzical DEEZER, reprezentat de Clément Cezard, Chief Business Development Officer. In Romania, serviciul de muzica DEEZER a devenit foarte cunoscut mai ales dupa ce a fost inclus in abonamentele Pantera de la Orange. Cele peste 20 de milioane de melodii oferite de DEEZER pot fi accesate si de pe computer, dar si de pe telefonul mobil, printr-o aplicație compatibila cu sistemele de operare mobile iOS, Android, Windows Phone și BlackBerry OS.
Si Facebook vine la Bucuresti pentru a prezenta ultimele noutati legate de aplicatii mobile si jocuri pe telefon.
Juanma Jura, Lead for EMEA Gaming Marketing Solutions, va deschide cea de-a doua zi de ICEEfest.
Evenimentul este cel mai amplu de acest tip care a avut loc pana acum la Bucuresti, reunind mari jucatori ai industriei – Google, Facebook, Microsoft, Yahoo – alaturi de agentii de creatie si strategie digitala majore din lume, producatori de tehnologie, aplicatii, jocuri si continut online.
Intrarea la ICEEfest 2013 se face pe baza de bilet. Pot fi achizitionate bilete de o zi (90 euro pentru ziua I sau II), bilete pentru anumite sectiuni ale evenimentului (Stars of the Internet | IAB MIXX Awards | Party – prima zi – 5 euro, Stand Up Comedy Show & Viral Movie Night – ziua a II-a – 5 euro, Great Mobile Ideas Workshop cu Tom Eslinger – 30 euro) sau abonamente full care permit accesul vizitatorilor in ambele zile ale festivalului. Cei care vor opta pentru varianta full vor putea castiga un abonament anual pentru publicatiile Ziarul Financiar si Business Magazin, al carui pret depaseste 130 euro. Biletele sunt disponibile pe site-ul www.ICEEfest.com.