Google: Un spot publicitar din România, în topul celor mai vizualizate pe YouTube în 2017, la nivelul UE28
YouTube
"Indemnizaţia de #bebebine" a fost, în 2017, cel mai popular spot publicitar rulat şi vizualizat pe YouTube România, aceeaşi reclamă clasându-se pe locul 6 în ierarhia întocmită la nivelul celor 28 de state ale Uniunii Europene (UE), reiese din topul YouTube Ads Leaderboard 2017, dat publicităţii marţi de Google.
Conform sursei citate, în 2017, "vedeta" incontestabilă a publicităţii pe YouTube, în România, a fost OLX, cu reclama "Indemnizaţia de #bebebine".
Spotul respectiv este nu doar pe primul loc în România, ci a intrat şi în top 10 cele mai populare reclame pe YouTube în 2017 la nivelul tuturor ţărilor Uniunii Europene, top dominat de creaţii din Germania şi Marea Britanie.
Podiumul celor mai vizionate spoturi publicitare este completat de "Gustul Lay's te cucereşte cu zâmbete & premii!" - Lays România, respectiv "ETI Puf - Puf-Hop" - ETI România.
Locurile următoare au fost ocupate în ordine de: "Kinder Schoko Bons" - Kinder România, "Pentru că acasă e mereu pe primul loc ? Meriţi să fii surprins" - Lidl România, "Andreea Esca are un mesaj pentru tine!" - Nivea România, "ING Card Complet - Căutare ATM" - ING Bank România, "Timp din timpul tău feat. Antonia - episodul 1" - Avon Cosmetics România, "KAFUNE the fun coffee!" - KAFUNE şi "Vodafone - În roaming, ca acasă" - Vodafone România.
La nivelul celor 28 de state din Uniunea Europeană, în indexul "YouTube Ads Leaderboard 2017", primele trei poziţii au revenit, anul trecut, Immowelt - cu "Wohne wie auch immo du willst!", YouTube Spotlight - cu "#MoreThanARefugee" şi Netto - cu "Die Oster-Überraschung - #DerWahreOsterhase".
În aceeaşi ierarhie şi-au mai găsit loc: "Clash of Clans: How Do We Get Over There? (Update Teaser)", "John Lewis Christmas Ad 2017 - #MozTheMonster", "OLX.ro - Indemnizaţia de #bebebine", "M&S Christmas TV Ad 2017 | Paddington & The Christmas Visitor #LoveTheBear", "Samsung Galaxy S8 and S8+: Official Introduction", "Heineken | Worlds Apart | #OpenYourWorld" şi "EATKARUS - EDEKA Werbung #issso".
Topul YouTube Ads Leaderboard 2017 este creat printr-un algoritm care măsoară intenţia utilizatorului de a vedea un anumit clip şi interacţiunea cu materialul video respectiv - timpul de vizionare, numărul de share-uri, numărul de vizualizări organice în comparaţie cu cele plătite. Pentru topul din acest an a fost acceptat un singur spot din partea fiecărui brand, pentru a evidenţia mai bine diversitatea, calitatea şi popularitatea reclamelor de pe YouTube.
La nivelul UE28, clasamentul este întocmit pe aceleaşi repere ca şi cel din România, luându-se în considerare vizualizările şi interacţiunile la nivelul tuturor ţărilor Uniunii Europene, precizează realizatorii.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS