Fenomenul multi-screen Vocea Romaniei are ecou pe TV, pe net si pe mobil
In fiecare vineri, cel mai urmarit show al vocilor tine milioane de romani in fata televizoarelor. Dar nu numai aici are ecou Vocea Romaniei, ci si online, starnind mii de reactii pe Facebook si tot mai multe interactiuni pe telefon si tableta in timp real, in aplicatia second-screen “Fii Antrenor” care a strans pana acum 68.000 de download-uri.
Daca pe TV cea de-a cincea editie a auditiilor pe nevazute a atras in minutul de maxima audienta peste 2.6 milioane de telespectatori, de aproape trei ori mai multi fata de numarul celor care urmareau in acelasi interval emisiunea difuzata de postul clasat pe locul secund, pe mobil 20.000 de utilizatori s-au jucat in aplicatia “Fii Antrenor”.
Si pe pagina de Facebook Vocea Romaniei (+578.000 de fani) a fost intensa activitatea. Vineri, postul cu cel mai mare reach, de peste 200.000 de utilizatori unici, a fost un interviu VIDEO cu Smiley, iar cele mai multe like-uri – peste 1.000 – le-a strans o poza cu Pavel Bartos incercand scaunul de antrenor.
Site-ul show-ului – care poate fi accesat si de pe mobil datorita design-ului sau responsive adaptabil oricarui ecran – a atras vineri peste 155.000 de afisari, dintre care peste 47.000 in sectiunea VIDEO. Consumul a crescut a doua zi dupa emisiune la aproape 180.000 de afisari in total pe vocearomaniei.protv.ro.