Exista vreo legatura intre Social Media si decizia de cumparare?
1 din 2 Millennials (generatia nascuta intre 1977 si 1994) spun ca ad-urile de pe retelele sociale le influenteaza deciziile de cumparare, in cadrul celui mai recent Digital Democracy Survey realizat de Deloitte pe consumatori americani de toate varstele.
Retelele sociale nici nu se compara, insa, cu recomandarile cunoscutilor, despre care 78% dintre americani declara ca au cel mai mare impact asupra deciziilor lor de cumparare.
SI TV-ul influenteaza deciziile de cumparare mai mult decat reclamele din social media, pe toate categoriile de varsta, inclusiv tineri cu varste cuprinse intre 14 si 32 de ani. Astfel, 63% dintre participantii la studiu spun ca spot-urile TV au un impact major in hotararile lor.
Cu toate acestea, nu trebuie sa scapam din vedere faptul ca nativii erei online sunt abili in a selecta ce tip de continut urmaresc, iar atentia lor nu poate fi captata pentru perioade lungi. Doar 1 din 5 Millennials spune ca ar fi dispus sa acorde timp branded content-ului de dimensiuni mari, indiferent daca le este livrat in format text sau video.