Exista vreo legatura intre Social Media si decizia de cumparare?
1 din 2 Millennials (generatia nascuta intre 1977 si 1994) spun ca ad-urile de pe retelele sociale le influenteaza deciziile de cumparare, in cadrul celui mai recent Digital Democracy Survey realizat de Deloitte pe consumatori americani de toate varstele.
Retelele sociale nici nu se compara, insa, cu recomandarile cunoscutilor, despre care 78% dintre americani declara ca au cel mai mare impact asupra deciziilor lor de cumparare.
SI TV-ul influenteaza deciziile de cumparare mai mult decat reclamele din social media, pe toate categoriile de varsta, inclusiv tineri cu varste cuprinse intre 14 si 32 de ani. Astfel, 63% dintre participantii la studiu spun ca spot-urile TV au un impact major in hotararile lor.
Cu toate acestea, nu trebuie sa scapam din vedere faptul ca nativii erei online sunt abili in a selecta ce tip de continut urmaresc, iar atentia lor nu poate fi captata pentru perioade lungi. Doar 1 din 5 Millennials spune ca ar fi dispus sa acorde timp branded content-ului de dimensiuni mari, indiferent daca le este livrat in format text sau video.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS