Doua branduri romanesti au pavat drumul spre Oscaruri cu momente memorabile
“Un anotimp pe an, viata chiar bate filmul”. Acestea sunt cuvintele prin care ProTV si Bere Silva au poftit cinefilii in aventura celei de-a 88-a editii a Oscarurilor. Prin proiectul multimedia “Momente de Oscar”, cele 2 branduri romanesti si-au pus la un loc pasiunea consacrata pentru filmele bune cu scopul de a introduce cititorii in atmosfera mult-discutatului eveniment cinematografic.
Campania de native content rezultata a imbinat cu succes mai multe componente digitale pentru a prezenta, intr-un mod interactiv, momente de colectie cu sclipiri de Oscar de ieri si de azi, atat de pe covorul rosu, cat si din culise. Cele 23 de articole, liveblog-ul din noaptea Galei Oscar si articolul multimedia au insumat peste 250.000 de afisari, in timp ce sondajele au strans aproape 8.000 de voturi valide din 2.400.000 de afisari. Optimisti ca de obicei, 80% dintre votantii nostri au anticipat ca Leonardo DiCaprio va fi desemnat “cel mai bun actor”.
Proiectul a fost sustinut si pe Social Media, unde cele 54 de postari branded distribuite pe mai multe pagini de Facebook din portofoliul Internet ProTV au obtinut un reach organic de aproape 2.000.000 de useri si peste 5.000 de interactiuni pozitive (likes, loves, comments, shares). Nu a lipsit nici componenta de Direct Mailing, cu un click-through rate de 20% din cei peste 6.300 de useri care au deschis informarea.