Direct Mail-ul, un tool tot mai relevant pentru Generatia Y (Millennials)
Intr-o perioada cand prezenta pe platformele sociale pare optiunea fireasca si obligatorie, un nou studiu global realizat de compania Epsilon pentru sectorul de retail arata ca tinerii activi din generatia Millennials (nascuti intre 1977 si 1994) se folosesc de e-mail pentru a gasi produse si servicii pe gustul lor mai mult decat orice alta grupa de varsta. 43% dintre acestia au spus ca au deschis mai des e-mail-urile de la retaileri in ultimile 6 luni, fata de 32% in cazul celor din alte generatii. Daca unii deschid mailurile ocazional, multi altii o fac pentru a vana cele mai bune promotii.
Pentru multi Millennials, “timpul inseamna bani” functioneaza mai ales in sens invers, ei fiind dispusi sa investeasca timp pentru a descoperi cele mai bune preturi, iar acest trend nu se restrange doar la e-mail: 47% au folosit recent cupoane de reduceri, cu 13% mai multi decat alte categorii de consumatori.
Ca nativi ai erei online, cei din Generatia Y adopta rapid noutatile, sunt mai flexibili in privinta canalelor de comunicare si folosesc aceste aptitudini pentru a-si urmari cat mai bine propriile interese. Prin urmare, abonarea lor la un mailing list reprezinta nu doar o permisiune, ci un indemn catre marketerii care vor sa faca viata printre oferte mai usoara pentru toata lumea.