Cele mai tari ponturi despre vizibilitate, relevanta si putere in online. Nr. 1 in industria de SEO si un consultant al numelor mari din top 500 Fortune, invitati la SEM Days 2014, Bucuresti
Specialisti din SUA, Marea Britanie si Romania vin la SEM Days 2014, ca sa-ti dea toate ponturile despre vizibilitate, relevanta si putere in online. Cele mai noi tendinte din Search Engine Marketing se discuta la Bucuresti, timp de doua zile, in doua paneluri, noua prezentari si 15 workshop-uri. Vei avea o perspectiva complexa asupra evolutiei mediului online din ultimul an. Tim Resnik (Product Strategy Principal la MOZ) si Jim Sterne (fondator eMetrics Summit) vin pentru prima data in tara noastra.
Ultimele noutati din Search Engine Marketing le afli pe 24 septembrie de la Jim Sterne, fondator eMetrics Summit, care vorbeste despre dedesupturile optimizarii continutului online si modalitati de valorificare a cuvintelor cheie, pentru a atrage trafic relevant.
Jim Sterne este autorul lucrarii Social Media Metrics: How to Measure & Optimize Your Marketing Investment. Este un speaker recunoscut la nivel international pe teme legate de marketing electronic si interacțiune cu clientii. Consultant al unor companii si antreprenori din top 500 Fortune, el are o experienta de peste 25 de ani in marketing si vanzari.
Inbound si outbound marketing, metode de masurare eficienta a performantei SEO, viitorul in Video Marketing, mituri in Pay Per Click, cum sa folosesti Facebook ca un profesionist sunt alte teme ce vor fi atinse in cadrul evenimentului.
Cele doua paneluri au drept teme: cum poti detine controlul asupra reputatiei in motoarele de cautare si schimbarile care au influentat evolutia Search Engine Marketing in ultimul an.
Ziua 1 se va incheia cu prezentarea lui Tim Resnik, Product Strategy Principal la MOZ, despre utilizarea eficienta a Google Analytics si adaptarea campaniilor SEO in functie de schimbarile Google.
Tim Resnik este in prezent coordonatorul diviziei de strategie de produs din cadrul MOZ.
MOZ este lider mondial in industria de SEO.
A doua zi a evenimentului este dedicata workshop-urilor in care participantii vor aprofunda notiuni pe care orice specialist in marketing, branding sau comunicare trebuie sa le cunoasca pentru a performa astazi in online:
- Big Data
- managementul reputatiei online
- strategii eficiente de SEO
- masurarea rezultatelor in Pay Per Click
- strategii de video & YouTube marketing
- optimizarea strategiilor online
- psihologia conversiilor online. La eveniment vor participa specialisti de la MOZ, eMetrics Summit, Distilled, Anicca Digital, Google Romania si multi altii. Lista completa a speakerilor si agenda evenimentului sunt disponibile pe site-ul SEM Days. Bilete de acces la eveniment pot fi achizitionate online, pe baza formularului de inregistrare.
SEM Days, prima conferinta din Romania nisata pe Search Engine Marketing, dedicata managerilor de marketing și brand, online marketing managerilor, coordonatorilor de business-uri și antreprenorilor online, are loc pe 24 si 25 septembrie, la Bucuresti, la Willbrook Platinum Business & Convention Center.