Cand le vezi, uiti sa clipesti si sigur dai click. Cele mai accesate cinemagrafuri care au hipnotizat online-ul romanesc
Jumatate-video, jumatate-poza, cinemagraful cucereste netul cu miscarea sa infinita. Ar putea deveni unul dintre cele mai consumate formate digitale de reclama, o buna alternativa la video-urile care ruleaza cu autoplay.
Folosit pentru promovarea show-ului “Sunt celebru – scoate-ma de aici!”, cinemagraful cu Cabral si Bobonete e in topul celor mai expuse din .ro, pe desktop si mobil, avand 10 milioane de afisari si o rata de click de peste 1%.
Succesul cinemagrafului nu se opreste aici, trecand de la show-uri la sport. Steagul Stelei si al Petrolului flutura deja in fata a mii de ochii direct din bannerul care anunta derby-ul din semifinalele Cupei Romaniei, transmis LIVE joi, de la 21.30, la PRO TV.
Creat acum cativa ani de doi artisti cunoscuti in lumea advertising-ului, Kevin Burg si Jamie Beck, cinemagraful a fost adoptat de tot mai multe branduri. La inceput de cele de lux, care vroiau sa duca la urmatorul nivel reclamele din reviste de moda. Apoi si de alte branduri, atrase de avantajele acestui format creativ care seamana cu un GIF, dar care are la baza o imagine partial animata ce poate rula fara sunet inclusiv pe mobil.