Aplicatia care a adus 220.000 de antrenori in echipa Vocea Romaniei si un nou record in digitalul romanesc
Cand un show tine milioane de romani in fata televizoarelor in fiecare saptamana, generand milioane de reactii online si pe Facebook, inclusiv interactiuni pe telefon si tableta in timp real, nu vorbim de un simplu show, ci de un fenomen multiscreen. Asta e devenit Vocea Romaniei in cel de-al patrulea sezon, o data cu integrarea continutului sau online intr-un nou site responsive, adaptabil pe orice ecran (12.7 milioane de afisari), si cu lansarea aplicatiei “Fii Antrenor”, descarcata de peste 220.000 de romani.
ProTV s-a dovedit inca o data trend setter, lansand dupa aplicatia “Romanii au Talent” (100.000 de downloaduri) si “Vocea Romaniei” (90.000 de downloaduri), o noua aplicatie second screen care a adus pentru prima data pe telefon auditiile pe nevazute si le-a dat fanilor sansa sa intre in rolul de antrenor. Cei care au adunat cele mai multe puncte ghicind cine trece de fiecare etapa si sustinandu-i pe concurenti in show-urile LIVE, apoi in batalia pentru titlu, au intrat in competitia pentru un iPod Shuffle pe saptamana si un iPhone 6 la final.
Aplicatia “Fii Antrenor” a reusit sa genereze un consum urias, insumand peste 1 milion de interactiuni in timpul show-ului si peste 9 milioane de afisari in total. Prin integrarea in timp real pe TV a continutului de pe mobil, numarul userilor activi a crescut pana la varful de 57.000 intr-o singura editie, in etapa confruntărilor.
Inca o inovatie a aplicatiei “Fii Antrenor” powered by Telekom si disponibila gratuit in App Store si Google Play a fost ideea de a sincroniza reclamele brandului Telekom difuzate pe TV in timpul show-ului cu aceleasi reclame afisate in aplicatie.