ProTV s-a dovedit inca o data trend setter, lansand dupa aplicatia “Romanii au Talent” (100.000 de downloaduri) si “Vocea Romaniei” (90.000 de downloaduri), o noua aplicatie second screen care a adus pentru prima data pe telefon auditiile pe nevazute si le-a dat fanilor sansa sa intre in rolul de antrenor. Cei care au adunat cele mai multe puncte ghicind cine trece de fiecare etapa si sustinandu-i pe concurenti in show-urile LIVE, apoi in batalia pentru titlu, au intrat in competitia pentru un iPod Shuffle pe saptamana si un iPhone 6 la final. 

Aplicatia “Fii Antrenor” a reusit sa genereze un consum urias, insumand peste 1 milion de interactiuni in timpul show-ului si peste 9 milioane de afisari in total. Prin integrarea in timp real pe TV a continutului de pe mobil, numarul userilor activi a crescut pana la varful de 57.000 intr-o singura editie, in etapa confruntărilor.

Inca o inovatie a aplicatiei “Fii Antrenor” powered by Telekom si disponibila gratuit in App Store si Google Play a fost ideea de a sincroniza reclamele brandului Telekom difuzate pe TV in timpul show-ului cu aceleasi reclame afisate in aplicatie.