4 trenduri care definesc consumul pe mobil in 2015
Companiile sunt tot mai atente cu strategia lor digitala si de promovare in spatiul mobil, unde an de an isi fac loc inovatiile, iar consumatorii petrec tot mai mult timp. Telefoanele si tabletele ocupa cam 60% din acest timp petrecut in mediul digital, potrivit ComScore.com. Dar ce tendinte se anunta in 2015 pentru advertisingul si comertul pe mobil?
Video pe mobil
Continutul VIDEO este inca varful de lance al publicitatii, fiind urmarit tot mai mult de pe dispozitive mobile. Americanii se uita in medie 33 de minute pe zi la video-uri pe telefonul mobil, iar 62% dintre utilizatorii de smartphone sunt ”OK cu reclamele de 15-30 de secunde” daca acestea le ofera mai mult continut VIDEO.
Micro-Momente
Crearea de continut personalizat si adaptat ecranului mobil este unul dintre trendurile care vor evolua vertiginos in acest an. Din dorinta de a oferi mici experiente relevante care sa rezoneze cu consumatorul de azi, brandurile se vor orienta si spre noi device-uri mobile, cum sunt ceasurile smart.
Marketing bazat pe geo-locatie
De la hoteluri care incearca sa-si atraga posibilii clienti aflati in apropiere oferindu-le harti interactive pentru a descoperi locatia, la retailerii care ofera pe langa harti si cupoane de reduceri, posibilitatea de geo-targetare via smartphone deschide multe posibilitati pentru advertisingul mobil.
Shopping pe mobil
Potrivit Juniper Research, se estimeaza ca pana in 2017 peste 2 miliarde de utilizatori vor face in mod curent cumparaturi direct de pe telefon. In prezent, alte studii arata ca 77% dintre cei care vor sa achizitioneze produse online verifica mai intai pe telefon pretul, eventuale promotii (unele dintre ele dedicate exclusiv utilizatorilor de mobil) si locatiile magazinelor.
Sursa: broadband4europe.com