4 trenduri care definesc consumul pe mobil in 2015
Companiile sunt tot mai atente cu strategia lor digitala si de promovare in spatiul mobil, unde an de an isi fac loc inovatiile, iar consumatorii petrec tot mai mult timp. Telefoanele si tabletele ocupa cam 60% din acest timp petrecut in mediul digital, potrivit ComScore.com. Dar ce tendinte se anunta in 2015 pentru advertisingul si comertul pe mobil?
Video pe mobil
Continutul VIDEO este inca varful de lance al publicitatii, fiind urmarit tot mai mult de pe dispozitive mobile. Americanii se uita in medie 33 de minute pe zi la video-uri pe telefonul mobil, iar 62% dintre utilizatorii de smartphone sunt ”OK cu reclamele de 15-30 de secunde” daca acestea le ofera mai mult continut VIDEO.
Micro-Momente
Crearea de continut personalizat si adaptat ecranului mobil este unul dintre trendurile care vor evolua vertiginos in acest an. Din dorinta de a oferi mici experiente relevante care sa rezoneze cu consumatorul de azi, brandurile se vor orienta si spre noi device-uri mobile, cum sunt ceasurile smart.
Marketing bazat pe geo-locatie
De la hoteluri care incearca sa-si atraga posibilii clienti aflati in apropiere oferindu-le harti interactive pentru a descoperi locatia, la retailerii care ofera pe langa harti si cupoane de reduceri, posibilitatea de geo-targetare via smartphone deschide multe posibilitati pentru advertisingul mobil.
Shopping pe mobil
Potrivit Juniper Research, se estimeaza ca pana in 2017 peste 2 miliarde de utilizatori vor face in mod curent cumparaturi direct de pe telefon. In prezent, alte studii arata ca 77% dintre cei care vor sa achizitioneze produse online verifica mai intai pe telefon pretul, eventuale promotii (unele dintre ele dedicate exclusiv utilizatorilor de mobil) si locatiile magazinelor.
Sursa: broadband4europe.com
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS