Video pe mobil

Continutul VIDEO este inca varful de lance al publicitatii, fiind urmarit tot mai mult de pe dispozitive mobile. Americanii se uita in medie 33 de minute pe zi la video-uri pe telefonul mobil, iar 62% dintre utilizatorii de smartphone sunt ”OK cu reclamele de 15-30  de secunde” daca acestea le ofera mai mult continut VIDEO.

Micro-Momente

Crearea de continut personalizat si adaptat ecranului mobil este unul dintre trendurile care vor evolua vertiginos in acest an. Din dorinta de a oferi mici experiente relevante care sa rezoneze cu consumatorul de azi, brandurile se vor orienta si spre noi device-uri mobile, cum sunt ceasurile smart.

Marketing bazat pe geo-locatie

De la hoteluri care incearca sa-si atraga posibilii clienti aflati in apropiere oferindu-le harti interactive pentru a descoperi locatia, la retailerii care ofera pe langa harti si cupoane de reduceri, posibilitatea de geo-targetare via smartphone deschide multe posibilitati pentru advertisingul mobil.

Shopping pe mobil

Potrivit Juniper Research, se estimeaza ca pana in 2017 peste 2 miliarde de utilizatori vor face in mod curent cumparaturi direct de pe telefon. In prezent, alte studii arata ca 77% dintre cei care vor sa achizitioneze produse online verifica mai intai pe telefon pretul, eventuale promotii (unele dintre ele dedicate exclusiv utilizatorilor de mobil) si locatiile magazinelor.
Sursa: broadband4europe.com