Peste 200 de turisti straini si-au petrecut weekendul de Halloween in Transilvania
Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, a derulat in perioada 12 octombrie-2 noiembrie 2010 campania „Weekend de Halloween in Transilvania”, prin care a adus in Romania peste 200 de turisti din Italia si Germania. Campania a inclus bilete de avion la tarife speciale incepand de la 78 euro+taxe (dus-intors) pentru zboruri cu plecare din cele doua tari catre trei destinatii din Romania.
"Din numarul total al turistilor care au ales Romania prin Carpatair ca destinatie de Halloween, 60% au provenit din Italia, iar 40% din Germania. Majoritatea au ales sa stea 3 zile, principalele destinatii vizitate fiind Castelul Bran si vechiul orasul medieval Sighisoara", se arata intr-un comunicat al operatorului aerian.
„Week-end de Halloween in Transilvania este prima campanie dintr-un program mai amplu prin care dorim sa crestem turismul de tip incoming. Rezultatele inregistrate pentru acest week-end sunt incurajatoare in conditiile in care singurele instrumente de promovare ale campaniei in exterior au fost websitul companiei si retelele sociale. Destinatiile promovate si preturile atractive au fost suficient de puternice pentru a-i aduce pe turistii straini in zona Sighisoarei si a Branului”, a declarat Paula Ardelean, vicepresedinte Marketing & Vanzari.
Promotia de Halloween a fost valabila pentru zborurile din 8 orase din Italia (Ancona, Bari, Bologna, Florenta, Venetia, Verona, Milan-Bergamo, Roma-Fiumicino) si 3 din Germania (Düsseldorf, München, Stuttgart) catre Bucuresti, Timisoara si Sibiu.
Pe perioada iernii, Carpatair isi largeste operatiunile din Bacau prin lansarea a trei noi zboruri directe catre destinatii din Italia: Roma (Fiumicino), Torino, Milano (Bergamo). Compania isi consolideaza astfel pozitia de lider pe ruta Italia, avand cele mai multe destinatii operate si cu cele mai multe zboruri/saptamana.
Carpatair opereaza pe piata companiilor aeriene de linie din Romania, alaturi de jucatori precum Tarom, Lufthansa, Air France, AlItalia, British Airways si Malev.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS