Culorile din logo-urile produselor influenteaza perceptiile consumatorilor
Culoarea exercita o influenta reala asupra creierului uman si a unor judecati de ordin moral, arata un studiu realizat de cercetatori de la Universitatea din Cincinnatti din SUA.
Protectia mediului si ecoresponsabilitatea sunt subiecte care intereseaza un numar tot mai mare de oameni, iar companiile au inteles bine si tin cont de acest aspect inclusiv cand aleg culorile pentru logo-urilor produselor lor, scrie joi passionsante.be.
Cercetatorii de la Universitatea din Cincinnatti au creat logo-uri in diferite culori, pentru o firma imaginara din domeniul alimentar.
Au elaborat apoi un scenariu in care compania respectiva era implicata, la limita legalitatii, in actiuni cu efecte asupra mediului inconjurator. Apoi au invitat persoane tinere sa evalueze gradul de moralitate al firmei, in functie de culoarea logo-ului.
S-a constatat ca aprecierile erau vizibil mai putin severe in cazul a doua culori: verde si albastru. In cazul verdelui, rezultatul era oarecum previzibil, intrucat aceasta culoare este deseori asociata cu grija fata de mediu. S-a observat insa ca pentru subiectii analizati albastrul a fost mai "verde".
Explicatia ar putea fi aceea ca mintea oamenilor asociaza albastrul cu apa oceanelor si cu cerul, ducand cu gandul la puritate.
In orice caz, apreciaza specialistii, culoarea isi pune amprenta pe modul in care consumatorii isi elaboreaza judecatile de natura etica.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS