25 milioane de euro. Atat costa campania de promovare a Romaniei in tara si strainatate
Biserica Evanghelica, Brasov. Sursa foto: Mediafax
Campania de promovare a turismului romanesc in intervalul 2014-2015 va include reclame outdoor, precum si in media din tara si strainatate si va costa peste 25 de milioane de euro, a declarat agentiei MEDIAFAX Razvan Filipescu, presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT).
Astfel, ANT organizeaza licitatii in valoare totala de 18-19 milioane de euro pentru promovarea turismului romanesc pe televiziuni si in presa scrisa din SUA, Germania, Franta, Marea Britanie, Italia si Romania.
Acestora li se vor adauga campanii outdoor pe pietele respective, plus alte destinatii, considerate de ANT "de oportunitate", respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria si Republica Moldova.
In plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste piete, pentru care nu s-a stabilit inca un buget. "Aceste campanii de promovare urmaresc cresterea notorietatii turismului romanesc si a brandului Romaniei. Toata campania va fi sustinuta din fonduri europene si va depasi 25 de milioane de euro, la care se vor adauga si sumele alocate pentru online", a mai spus Filipescu.
Licitatiile pentru promovarea pe canale tv si presa scrisa beneficiaza de un buget, fara TVA, de 11,3 milioane de lei pentru SUA, 13,6 milioane de lei pentru Franta, 17 milioane de lei pentru Germania, 16,6 milioane de lei pentru Romania, 13,6 milioane de lei pentru Italia si 12,5 milioane de lei pentru Marea Britanie.
Anul trecut au venit in Romania, potrivit Institutului National de Statistica, aproximativ 1,6 milioane de turisti straini, in crestere cu 9,1%. In primele zece luni ale anului in curs, numarul turistilor straini a fost de aproape 1,5 milioane, cu 3,3% mai mult decat in perioada similara a anului trecut.
Mai multe despre:
#promovare#turism
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS