UE aprobă ajutorul “istoric” de 7 mld. euro cu care statul francez vrea să salveze Air France
Air France
Comisia Europeană a aprobat, luni, acordarea de către statul francez a unui pachet de sprijin în valoare de 7 miliarde de euro pentru compania aerienă Air France, pentru a atenua impactul economic al crizei coronavirusului.
Sprijinul guvernamental în favoarea Air France a fost anunţat la data de 24 aprilie. Calificat drept unul "istoric" de ministrul francez al Economiei, Bruno Le Maire, ajutorul va fi compus dintr-un împrumut în valoare de patru miliarde de euro acordat de un sindicat de şase bănci, şi garantat de statul francez în proporţie de 90%, precum şi de un împrumut direct de trei miliarde de euro acordat de statul francez.
"Această garanţie şi acest împrumut, în valoare de şapte miliarde de euro, acordate de Franţa vor oferi Air France lichiditatea de care are nevoie pentru a face faţă impactului pandemiei de coronavirus", a declarat comisarul european pentru Concurenţă, Margrethe Vestager.
"Statele membre sunt libere să conceapă măsuri în linie cu obiectivele lor de politică şi normele UE", a adăugat oficialul european, potrivit Agerpres.
Executivul comunitar a subliniat că Franţa a demonstrat faptul că toate celelalte posibile mijloace de a obţine lichiditate de pe piaţă au fost deja analizate şi epuizate. În plus, Franţa a anunţat o serie de planuri pentru anumite politici ecologice cu privire la Air France, un lucru apreciat de Comisia Europeană.
Statul francez şi cel olandez, care deţin fiecare 14% din acţiunile Air France-KLM, un grup care este lider de piaţă pe zborurile lung-curier cu plecare din Europa, ce oferă acces la o reţea care acoperă 314 de destinaţii în 116 ţări, prin companiile Air France, KLM Royal Dutch Airlines şi Transavia.
Air France şi KLM sunt companii membre ale alianţei globale SkyTeam, care numără 19 companii aeriene membre, ce permite pasagerilor din întreaga lume acces la o reţea globală de peste 14.500 de zboruri către mai mult de 1.150 de destinaţii din 175 de ţări.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS