Romanii aleg sa cumpere produsele sub marca proprie pentru preturile mici, garantarea calitatii produselor de catre magazine sau exclusivitatea, in conditiile in care respectivele produse se gasesc doar in anumite magazine.
In viitor, intentiile de cumparare indica o usoara crestere. 13% dintre romani, cu varsta peste 18 ani, care locuiesc in mediul urban, declara ca vor cumpara mai multe produse sub marca proprie decat in prezent.
Pentru infograficul de mai sus, incont.ro a inclus in studiu urmatoarele marci proprii: Carrefour, Carrefour Discount, Pouce, Auchan, Winny, Cora, Clever, K-Classic, 365, Delhaize. In cazul mai multor categorii, pentru acelasi brand, s-a luat in considerare cel cu pretul mai mic. Datele au fost colectate in Bucuresti, in perioada 18 - 24 noiembrie 2013.
Au fost comparate preturile la faina, ciuperci conserva, lapte, apa plata, malai, smantana, suc de portocale, spaghete, orez, ciocolata.


RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS