Wizz Air, unul dintre marii operatori low-cost de pe piata romaneasca, intrerupe sistemul de rezervari pentru doua zile
Wizz Air, una dintre principalele companii aeriene low-cost din Romania si Europa Centrala si de Est, a anuntat astazi ca sistemul de rezervari si site-ul sau vor intra intr-un proces de mentenanta pentru 53 de ore, pe parcursul a doua zile, de pe 22 iunie la pranz, pana pe 24 iunie, ora 17:00.
Pasagerii care vor calatori in week-end-ul 22-24 iunie trebuie sa se asigure ca si-au efectuat check-in-ul online si ca si-au printat tichetul de imbarcare si itinerariul inainte de a pleca spre aeroport.
Toate schimbarile, noile rezervari si check-in-ul online nu vor fi disponibile pe wizzair.com pe parcursul week-end-ului.
“Tarifele accesibile Wizz Air sunt foarte populare astfel ca trebuie sa realizam mentenanta sistemului de rezervari si a website-ului pentru a oferi in continuare pasagerilor nostri tarife scazute si servicii superioare. Daca veti calatori in acest week-end va rugam sa va efectuati check-in-ul online si sa printati tichetul de imbarcare pana vineri la praz (22 iunie). Echipa Wizz Air depune eforturi pentru a restabili buna functionare a wizzair.com. Ne cerem scuze pentru orice incovenient creat”, a declarat Daniel De Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air.
Compania ungara Wizz Air este prezenta pe piata europeana de aproape opt ani . Operatorul low-cost a operat pentru prima data din Katowice pe 18 mai 2004. La ora actuala, flota companiei este alcatuita din 38 aeronave Airbus A320, care opereaza de la 16 baze aflate in Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina, Cehia, Serbia si Lituania, facand legatura cu 78 de destinatii din 27 de tari.
Anul trecut, Wizz Air a devenit lider in Romania in ceea ce priveste traficul de pasageri, depasind pentru prima data compania aeriana de stat, Tarom. 2,7 milioane de romani au ales ca mijloc de transport operatorul ungar low-cost.
In ultimele 12 luni, Wizz Air a transportat la nivel european peste 11 milioane de calatori, cu 22% mai mult fata de 2010.
Citeste si:
Interviurile incont.ro: Wizz Air explica de ce nu are curse interne si ce a invatat din falimentul Malev, lectia tuturor operatorilor de zbor