Val de demisii la Malaysia Airlines, afectata de doua catastrofe aviatice
Cel putin 186 de membri ai personalului navigant al Malaysia Airlines au parasit compania aeriana, afectata de doua catastrofe aviatice anul acesta, a anuntat marti compania. Multi dintre cei care au demisionat au citat presiuni ale familiei si temeri pentru siguranta lor, relateaza AFP, potrivit Mediafax.
Compania din aceasta mica tara din Asia de Sud-Est, care, inainte de inceputul acestui an, beneficia de o buna reputatie in privinta sigurantei, s-a aflat in pragul unei crize dupa o dubla tragedie: un avion cu 239 de persoane la bord a disparut misterios intre Kuala Lumpur si Beijing la 8 martie (zborul MH370), iar un alt aparat, cu 298 de persoane la bord, a fost doborat de o racheta la 17 iulie (zborul MH17) deasupra Ucrainei, intr-o zona controlata de separatistii prorusi.
"Dupa incidentul MH17, demisiile in randul personalului navigant au atins varful, dar acum s-au diminuat si au ajuns la niveluri obisnuite", a anuntat compania.
Abdul Malek Ariff, secretarul general al sindicatului personalului navigant, a declarat luni, pentru cotidianul Edge Financial Daily, ca insotitoarelor de bord "le este acum teama de zbor".
Deficitul in randul personalului navigant ii obliga astfel pe insotitorii de zbor sa lucreze pana la 12 ore pe zi, a adaugat liderul acestui sindicat ce reprezinta 8.000 de salariati ai companiei, cu 19.500 de angajati.
Malaysia Airlines a precizat ca le ofera consiliere psihologica angajatilor.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS