Tunel pe sub Bucuresti. Cum vrea Oprescu sa fluidizeze iesirea pe A1
Un tunel de aproape 14 km ar putea scurta iesirea din Bucuresti catre A1 cu aproape o ora. Vorbim despre un proiect al Primariei Capitalei, care insa deocamdata este doar la stadiul de idee.
Constructia ar trebui sa inlocuiasca drumul expres prevazut deja intr-un plan urbanistic, dar ale carui lucrari sunt blocate de contestatiile celor care ar trebui expropriati. Edilii fac studii pentru varianta tunelului, care ar putea fi una mai scumpa.
Iesirea din Capitala spre autostrada Bucuresti-Pitesti poate fi un test de rabdare pentru toti soferii. Cei care merg pe Soseaua Virturii stau zeci de minute in coloana, la semafor, iar cei care aleg varianta Iuliu Maniu pot pierde si mai bine de o ora pe drum.
Conducatorii auto care tranziteaza in fiecare zi zona stiu ca nu au alte variante. Pentru a debloca traficul in aceasta zona, Primaria Capitalei a facut un proiect care include mai multe lucrari.
Una dintre ele se refera la constructia unui pod hobanat care porneste de pe Splaiul Independentei si traverseaza raul Dambovita si intersectia Ciurel. Apoi lucrarea ar trebui sa continue cu un drum expres care sa ajunga pana la autostrada Bucuresti-Pitesti. Lucrarile au fost incepute in urma cu mai multi ani, insa au fost blocate din cauza expropierilor.
Pentru a evita astfel de probleme, primarul Capitalei se gandeste ca in locul drumului expres sa fie sapat un tunel. Costurile vor fi putin mai mari fata de varianta la sol, care implica deja foarte multi bani pentru expropieri.
Constructia podului hobanat ar putea fi gata pana la jumatatea anului viitor, iar intreaga lucrare ar trebui terminata in trei-patru ani.
Mai multe despre:
#Primaria Capitalei#Sorin Oprescu
Pe acelasi subiect: