Tronsonul Chitila-Voluntari, inaugurat de Boc, dar capetele care fac legatura cu A1 si A2 sunt inca in lucru!
Tronsonul Chitila-Voluntari al centurii de nord a Capitalei a fost deschis astazi circulatiei, dar lucrarile la capetele de centura care asigura legatura cu autostrazile A1 si A2 continua in 2011 si 2012. Premierul Emil Boc si-a exprimat nemultumirea ca centura nu este inca finalizata si a precizat ca restul ar putea fi realizat prin parteneriat public-privat.
"Nu sunt multumit ca centura nu este finalizata, putea fi realizata cu 10 ani in urma, dar lucrarile la capetele de centura vor continua in 2011 si 2012, fiind de o prioritate majora", a spus Boc, citat de Mediafax.
Tronsonul de 20 de kilometri redat miercuri circulatiei a fost modernizat, lucrarile vizand largirea soselei de la doua la patru benzi. Proiectul nu a fost finalizat integral, pentru perioada urmatoare fiind programate lucrari de finisaj, cum ar fi montarea despartitoarelor de sens, precum si podul hobanat de la Otopeni.
Premierul a insistat din nou ca actualul Guvern a reusit sa finalizeze 116 kilometri de autostrada in 2009 si 2010, alaturi de reabilitarea a 620 kilometri de drumuri nationale.
"Celor care intreaba ce masuri anticriza a luat Guvernul, le raspund: investitia publica in infrastructura este cea mai importanta masura", a adaugat Boc.
Investitia in modernizarea tronsonului inaugurat miercuri a fost de 79,88 milioane euro, fara TVA, finantarea fiind asigurata integral de la bugetul de stat.
Centura de nord a Capitalei face legatura intre DN1 Bucuresti-Ploiesti, Autostrada Bucuresti-Pitesti si Autostrada Soarelui.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS