Tronsonul Cernavoda-Medgidia va fi deschis circulatiei la sfarsitul lunii iulie
Segmentul de autostrada Cernavoda-Medgidia va fi deschis circulatiei pe o singura cale la sfarsitul lunii iulie, iar lucrarile vor fi finalizate la inceputul anului viitor, sustin reprezentanti ai firmei care se ocupa cu constructia tronsonului, citati de Mediafax.
Directorul tehnic al asocierii Astaldi - Max Boegl pe contractul de autostrada Cernavoda-Medgidia, Victor Corban, a declarat, vineri, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, ca din cauza iernii dificile lucrarile au fost un pic intarziate, iar din acest motiv sectorul respectiv va fi dat in folosinta pe o singura cale in luna iulie, nu in iunie cum se estimase initial.
Totusi, el a precizat ca termenul final al contractului, anume ianuarie 2013, va fi respectat urmand ca aceasta intarziere sa fie recuperata.
"Nu ne-am putut desfasura lucrarile din cauza iernii. Asta determina ca termenul final al contractului sa nu aiba probleme pentru ca noi vom recupera ulterior, dar, din nefericire, nu o sa mai putem sa fim gata in iunie, cum programasem, ci in iulie. In principal este vorba de lucrari de terasamente compromise din cauza inghetului solului, lucrari pe care le-am facut inainte si pe care trebuie sa le refacem si care inseamna pierdere de timp si costuri pe care o sa le suportam. In orice caz la sfarsitul lunii iulie se va circula pe o cale de la Cernavoda la Medgidia", a explicat Victor Corban.
Dupa ce Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat anul trecut contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia, a fost organizata o noua licitatie castigata de consortiul Astaldi - Max Boegl, acelasi care lucreaza si la tronsonul Medgidia-Constanta. Semnarea contractului a avut loc in 21 septembrie 2011, iar in 7 octombrie au inceput lucrarile. Cei 20,5 kilometri din acest tronson urmeaza sa fie finalizati complet in ianuarie 2013.
La sfarsitul lunii iulie 2011 au fost inaugurati 21 de kilometri din autostrada, de la Murfatlar la Constanta, iar timp de doua luni circulatia s-a desfasurat pe o singura cale pana la finalul lui septembrie cand a fost dat circulatiei si celalalt sens de mers.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS