Adio Accelerat, Rapid si Personal. De duminica, circulam cu Regio si InterRegio si cu bilete mai scumpe VIDEO
Stimati calatori, InterRegio Bucuresti Nord in directia Brasov pleaca din statie, de la linia 5. Nu zambiti, pentru ca de astazi inainte nu vom mai calatori cu Acceleratul, Rapidul sau Personalul. Trenurile de pasageri si-au schimbat denumirile, dupa regulile europene. Biletele sunt mai scumpe, iar cei care merg pe distante mari vor avea mai multe legaturi, insa oficialii promit macar ca vom ajunge mai repede la destinatie.
Biletul la InterRegio o sa fie mai scump cu 15% fata de cat plateam pentru Accelerat. La stabilirea tarifului s-a facut o medie intre costul unei plimbari cu Acceleratul si al uneia cu Rapidul.
De exemplu, costa cu 9 lei in plus un bilet la InterRegio pe traseul Bucuresti-Constanta. Pentru trenurile Regio si Intercity, preturile raman nemodificate.
Noutatea ar fi ca se face o reducere de pana la 35% pentru cine cumpara biletul dus-intors de pe Internet. Pentru ruta Bucuresti-Brasov economisiti 45 de lei.
Duminica, trenurile considerate ineficiente, adica cele care nu erau utilizate de multi calatori, au fost scoase din folosinta. Asta inseamna au disparut unele Personale, care faceau legatura intre localitati apropiate.
Acestea erau folosite mai mult de navetisti, care de multe ori mergeau cu nasul la jumatate de pret, fara a-si mai cumpara bilet. Prin urmare, calatorii unui astfel de personal au acum alt tren, la o ora diferita, iar garnitura parcurge distante mai mari.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS