Tarom, in cadere libera. Operatorul de stat si-a marit pierderile cu peste 71% anul trecut, pana la aproape 47 milioane lei
Tarom, Boeing 737-800 NG
Compania nationala de transport aerian Tarom a inregistrat un avans de 71,2% al pierderilor anul trecut, fata de anul anterior, pana la 46,97 milioane lei (11,1 milioane euro), pe fondul scaderii veniturilor si al valorii activelor imobilizate, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finantelor.
In 2015, Tarom a avut pierderi de 27,43 milioane lei (6,2 milioane euro), potrivit News.ro.
Tarom a terminat anul trecut pe pierdere, in contextul in care au fost retrase doua avioane din flota si au existat persoane care au sabotat compania atat din interior, cat si din exterior, a declarat recent directorul general al Tarom, Eugen Davidoiu.
Veniturile totale ale companiei au scazut anul trecut cu 10,5%, pana la 1,24 miliarde lei (276 milioane euro), iar valoarea activelor imobilizate a coborat cu 5,1%, pana la 831,91 milioane lei (185,3 milioane euro).
Numarul angajatilor a scazut cu 2,1%, pana la 1.841 angajati. Nivelul datoriilor a scazut cu 5,2%, pana la 216,84 milioane lei (48,3 milioane euro).
Anul trecut a fost al noualea consecutiv pe pierdere pentru Tarom, ultimul an cu profit pentru Tarom fiind 2007. Compania Tarom a pierdut anul trecut pozitia a doua in clasamentul liniilor aeriene prezente in Romania, fiind depasita de Blue Air.
Transportatorul aerian a achizitionat in leasing, in acest an, doua avioane noi Boeing 737-800 NG, care ar trebui sa inlocuiasca cele doua aparate Airbus A310, cumparate in 1992 de Guvernul Petre Roman.
Pana la aceasta achizitie, Tarom avea o flota de 21 de avioane, dintre care doar 19 operau in acelasi timp, din cauza operatiunilor de mentenanta.
Ministrul Transporturilor, Razvan Cuc, a declarat recent ca Tarom va incheia ”pe zero” in acest an, fara pierderi.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS