Pont pentru doua milioane de romani care folosesc avionul: imbarcarea se poate face cu ajutorul telefonului mobil VIDEO
Facilitatea este oferita de trei dintre companiile mari care folosesc aeroportul Otopeni, insa va fi adoptata curand de absolut toti operatorii. Iar daca nu aveti bagaje, scapati de cozile enervante.
Ne-am obisnuit deja sa ne cumparam biletul pe internet. De la o vreme, si inregistrarea pentru zbor se face tot online. Ultima hartie de care nu scapasem era cartea de imbarcare pentru care trebuie sa stam la coada.
Biletul cumparat on-line ne permite deja sa facem check-in-ul pe site-ul companiei aeriene. Ca sa incurajeze clientii, operatorii ofera facilitati gratuite ca bagajul suplimentar sau alegerea locului in avion. Aici apare noutatea. Dupa check-in, nu mai trebuie sa tiparim cartea de imbarcare. Aceasta poate fi trimisa prin email sau cu o aplicatie mobila. Ne mai oprim la check-in doar ca sa lasam bagajul de cala.
Cu telefonul in mana, ajungeti la poarta de imbarcare. Scanati si de aici va indreptati spre avion. Fara stress, fara cozi, fara hartii. Desigur, sistemul nu este perfect. A descoperit pe pielea lui si Ilie Nastase.
Serviciul este deja disponibil pe site-urile British Airways, AirFrance si KLM. Este bun orice telefon care poate primi email sau pe care se pot instala aplicatii. Daca nu aveti un astfel de aparat va putea tipari tichetul de la un automat.
"In curand, toti pasagerii, indiferent de companie, vor putea folosi aceste automate, un fel de check-in cu autoservire", a declarat Valentin Iordache, purtator de cuvant Aeroportul Henri Coanda.
Deja oamenii au inceput sa foloseasca aceasta carte de imbarcare mobila, insa pe viitor proportia va creste. In timp ce noi castigam timp, companiile aeriene castiga bani, pe care ar trebui sa ii vedem in bilete mai ieftine.