Pilotii Air France renunta la greva, cea mai lunga din istoria companiei. Pierderile nr. 2 in transportul aerian din Europa: 20 mil. euro/zi in doua saptamani
Sindicatul din care fac parte majoritatea pilotilor Air France, aflati in greva de doua saptamani, a anuntat duminica incetarea acestei miscari sociale, cea mai lunga din istoria companiei. Fara sa poata obtina insa satisfacerea revendicarilor lor de catre conducere, relateaza AFP, potrivit Mediafax.
Premierul francez Manuel Valls, care a venit de mai multe ori in sprijinul liderilor Air France pentru a denunta un conflict "insuportabil", a salutat imediat "fermitatea Guvernului".
Statul francez este actionar in proportie de aproximativ 16% al grupului Air France-KLM, numarul doi european in transportul aerian dupa Lufthansa.
"Conditiile dialogului social nu sunt intrunite in prezent. Am decis sa ne asumam responsabilitatea terminand greva", a declarat pentru AFP purtatorul de cuvant al sindicatului SNPL, Guillaume Schmid, dupa esecul negocierilor in cursul noptii.
El a declarat ca pilotii vor sa "continue discutiile intr-un cadru mai senin", de unde si decizia lor de a iesi dintr-un conflict nepopular, care apasa asupra conturilor Air France.
Greva a blocat la sol jumatate din avioanele Air France din 15 septembrie, cu un cost evaluat de conducere la 20 de milioane de euro/zi.
Pilotii se opun proiectului Air France de a se extinde in sectorul low cost, prin filiala Transavia, considerat "strategic" de conducere si expertii din acest sector pentru a asigura viitorul grupului, aflat in restructurare financiara de trei ani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS