Marile companii aeriene vin cu oferte low-cost in sezonul de toamna. Bilete de 100 euro si varianta "1+1" la clasa business
Toamna se numara reducerile, iar operatorii de zbor nu fac exceptie de la aceasta regula. Nici macar cei mai mari jucatori aerieni de pe piata, care se intrec in oferte promotionale, considerand toamna o buna perioada pentru cumpararea unui bilet la pret redus.
Oferta de toamna a celor de la British Airways include un zbor dus, de la Bucuresti la Londra, de la 66 de euro (in perioada ianuarie-martie 2014) si o calatorie Bucuresti – New York, dus-intors, de la 652 de euro, incepand din noiembrie, pana in februarie 2014. Preturile includ taxele de calatorie si, in cazul variantei Bucuresti-New York, presupun o distanta de sapte zile intre tur si retur.
Operatorul german Lufthansa propune si el zboruri la tarife promotionale de la Bucuresti catre Munchen, Dusseldorf sau Frankfurt (de la 119 euro) si spre Hamburg, Nuremberg sau Stuttgart (de la 199 euro). Preturile includ restul taxelor de calatorie si presupun un interval de minimum trei zile (sau o noapte de sambata) si de maximum 12 luni intre tur si retur.
Promotiile, un trend tot mai accentuat in ultimii ani
Ultimii ani de criza si-au pus amprenta asupra industriei aeriene. Avantul low-cost-urilor au obligat operatorii de linie sa intre pe trendul discounturilor, avand in vedere ca puterea de cumparare, dar si frecventa deplasarilor de zbor au scazut considerabil in ultimii ani. Sezonul de toamna reprezinta unul dintre cele mai bune perioade pentru jucatorii din aviatie, iar tot mai multi giganti din linia intai isi atrag clientii cu oferte agresive, bazate pe pret sau "last minute-uri".