Metrorex va plati in acest an 157 mil.lei pentru intretinerea garniturilor. Cu 7,5% mai mult decat in 2011
Metrorex a platit anul trecut companiei Alstom suma de 146 milioane lei pentru intretinerea garniturilor de metrou. In acest an estimeaza ca aceste cheltuieli vor creste cu 7,5%, la 157 milioane lei, potrivit proiectului de buget al companiei pe 2012, obtinut de Mediafax.
Suma platita anul trecut depaseste cu 18,4% nivelul de 123,21 milioane lei, aprobat de Guvern in noiembrie la rectificarea bugetului companiei.
Metrorex si Alstom au renegociat anul trecut contractul pentru mentenanta trenurilor de metrou si au stabilit scaderea costurilor cu 30% pentru 2011 si cu 34% pentru restul perioadei ramase in contract, respectiv anul 2018. Contractul a fost incheiat in 2003, pentru o perioada de 15 ani.
In anul 2010, Metrorex a platit 189,93 milioane lei catre Alstom, astfel ca anul 2011 costul cu mentenanta a scazut cu 23%, la 146 milioane lei, reiese din proiectul de buget pe 2012, care prezinta si datele finaciare preliminate inregistrate anul trecut de companie.
Pentru acest an, operatorul de metrou estimeaza ca va achita pentru mentenanta 157 milioane lei, in plus cu 7,5% fata de cheltuielile preliminate pe anul trecut, urmand ca anul viitor suma sa creasca cu 9,7%, la 172,34 milioane lei si apoi sa scada cu 3,5%, la 166,16 milioane lei, in 2014.
Totodata, potrivit proiectului de buget, Metrorex a incheiat anul trecut cu cheltuielile egale cu veniturile, la 583,28 milioane lei, nivel cu 0,5% peste cel aprobat la rectificare si estimeaza pentru acest an cresterea veniturilor si a cheltuielilor cu 13,6%, la 662,66 milioane lei. Veniturile ar urma sa ramana egale cu cheltuielile si in urmatorii doi ani, la 694,73 milioane lei anul viitor si la 709,39 milioane lei in 2014.
Potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor, Metrorex a incheiat anul 2010 cu o pierdere de 50,58 milioane lei, dupa ce in anul anterior a afisat un rezultat negativ de 121,81 milioane lei. Proiectul de buget mai releva ca datoriile Metrorex insumau la finele anul trecut 156,7 milioane lei, in scadere cu 29,7% fata de anul precedent. Acestea ar urma sa fie reduse in acest an cu 36,9%, la 98,8 milioane lei.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS