Inelul median din nordul Capitalei va taia Herastraul cu doua tunele ingropate la 25 de metri. Cat costa proiectul
Doua tunele de 2 kilometri ingropate la 25 de metri sub Parcul Herastrau, cu cate trei benzi de circulatie pe fiecare sens, aproximativ zece kilometri de sosea suspendata si pasaj suprateran pe doua niveluri peste calea ferata Bucuresti-Constanta - este cea mai spectaculoasa varianta pentru realizarea inelului median in zona de nord a Capitalei, scrie Gandul.
Arhitectii au lansat in dezbatere publica cele trei variante ale inelului median pentru zona de nord a Capitalei.
Acesta va asigura legatura intre Soseaua Colentina si strada Virtutii, va avea o lungime de aproximativ 16 kilometri si va avea ca scop fluidizarea circulatiei rutiere in zona de nord a Capitalei.
"Pe calea principala de rulare se va circula, probabil, cu o viteza de 80 de kilometri, astfel incat fluenta traficului sa nu fie ingradita. Calea principala va prelua traficul de tranzit si se va putea astfel realiza interconectarea principalelor drumuri nationale, autostrazile A1 si A3, care vor intra in Bucuresti pe arcul nordic al Capitalei, in felul acesta evitandu-se, in buna masura, afectarea traficului pe arterele principale si strazile din zona centrala", a explicat seful Comisiei Tehnice de Urbanism, arhitectul Sorin Gabrea.
Varianta ieftina cea mai ieftina va costa 600 de milioane de euro, iar cea mai scumpa, un miliard de euro.
Pe acelasi subiect: