Blue Air anunta intarzieri de 800 de minute pe cursele cu plecare din Bucuresti, din cauza unei defectiuni la sistemul de preluare a bagajelor de pe aeroport
Intarzieri, aeroport
Compania low-cost Blue Air anunta ca a avut intarzieri totale de 800 de minute miercuri dimineata pe cursele cu plecare de pe Aeroportul Otopeni, acuzand infrastructura noului terminal.
Potrivit unui comunicat al operatorului aerian, miercuri dimineata, cursele Blue Air cu plecare din Bucuresti Otopeni au avut intarzieri totale de 800 de minute.
“Compania Blue Air a operat 11 zboruri si, din motive independente de noi, dar care tin de infrastructura noului terminal al Aeroportului International Henri Coanda (Otopeni), aceste intarzieri nu au putut fi evitate. In plus, plecarea cu intarziere a primelor zboruri ale zilei ne va afecta major si restul operarii de astazi, 24 august 2016”, infomeaza compania.
Operatorul estimeaza ca, in total, miercuri vor fi afectati peste 6.100 de pasageri de intarzieri mai mari de 60 de minute.
“Ne cerem scuze pe aceasta cale pasagerilor nostri si rugam autoritatile competente sa ia masurile care se impun pentru eliminarea problemelor de care ne lovim zi de zi in desfasurarea activitatii pe Aeroportului International Henri Coanda (Otopeni)”, mai precizeaza compania aeriana.
Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti a transmis, printr-un comunicat, ca o serie de curse aeriene, care au decolat in cursul diminetii de miercuri de pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti, au avut intarzieri din cauza unei probleme aparute la sistemului de prelucrare a bagajelor de pe fluxul plecari.
"Avand in vedere intarzierile la decolare ale unor zboruri, inregistrate pe Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti in cursul acestei dimineti, facem urmatoarele precizari: traficul de pasageri s-a desfasurat fara anulari pe intreaga durata a zilei; in cursul diminetii a aparut o neregularitate punctuala in functionarea unei parti de echipament a sistemului de prelucrare a bagajelor de pe fluxul plecari al Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti. Toate sistemele si echipamentele au redevenit 100% functionale in cel mai scurt timp, fiind rezolvate cu operativitate in cursul diminetii", se arata in comunicatul citat.
Potrivit companiei, anumite curse au avut, in cursul diminetii, intarzieri la decolare, ca urmare a problemelor mentionate.
"Se investigheaza cauzele care au generat neregularitatile, pentru a preveni repetarea lor. Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti asigura pasagerii si companiile aeriene ca dispune de tehnica si personalul specializat in operatiunile aeroportuare si ca a luat masurile necesare pentru securitatea pasagerilor si pentru operarea in deplina siguranta a aeronavelor", se mai subliniaza in comunicat.
Blue Air inregistreaza anul acesta cresteri semnificative, atat in privinta numarului de pasageri transportati, cat si al numarului de avioane care alcatuiesc flota. Compania estimeaza o crestere de 50% a traficului fata de anul precedent, la un total de 3,2 milioane de pasageri in 2016. De la sfarsitul lunii iunie, Blue Air opereaza o flota de 28 aeronave Boeing 737.
Mai multe despre:
#Blue Air#transport aerian
Pe acelasi subiect: