Cum a ajuns Banca Transilvania nr. 2 in Romania, dupa ce in toamna lui 2008 a fost salvata de BNR; cati bani poti castiga ca sofer Uber in Bucuresti; fermierii prind curaj sa cultive soia de anul acesta
In fiecare dimineata citim site-urile romanesti si straine si strangem stirile de top de la Bloomberg la Ziarul Financiar, pentru cel mai bun update. Urmareste Incont.ro pe site sau pe Facebook. Transmitem informatiile care fac toti banii. Powered by StirileProTV.
Cum a ajuns Banca Transilvania numarul doi in Romania dupa ce in toamna lui 2008 a fost salvata de BNR, anul urmator aproape ca se predase francezilor de la BRD, pe care acum, in mod ironic, i-a depasit
La inceputul lui 2009, in criza, Banca Transilvania voia sa se predea BRD-ului. Dupa sase ani a depasit-o in top. In toamna anului 2008 s-a petrecut in birourile de la BNR si de la Banca Transilvania unul dintre cele mai dramatice episoade pentru sistemul bancar romanesc, scrie ZF.
Cati bani poti castiga ca sofer Uber in Bucuresti?
Uber, aplicatia mobila ce face din soferi taximetristi amatori, are putine sanse de reusita in Romania, daca mentine un tarif de 1,39 lei/km sau daca nu isi atrage soferii cu noi bonusuri. In prima saptamana din martie, Uber a avut un sistem de bonus pentru soferi in weekend, de 440 lei pentru 12 ore iesite in weekend in intervalul 19:00-4:00, spune un sofer Uber, potrivit wallstreet.ro
Doi prieteni si-au deschis o cafenea de 12 metri patrati in nordul Bucurestiului si vand cafea la pretul corect
Doi tineri din Cluj s-au indragostit de aroma cafelei si, cu ajutor din partea unui brand cunoscut, au deschis un mic coffee shop in Bucuresti. Urmeaza o noua locatie, in centrul Capitalei, iar tinerii sunt increzatori ca vor putea oferi in continuare espresso de cea mai buna calitate. Vlad Buda si Dan Ursan se cunosc de cand erau copii, dar au decis de-abia anul trecut sa puna bazele unui business, scrie Business Magazin.
Am scapat de rusi. 0% importuri de gaze pentru populatie, din aprilie
Luna aprilie 2015 va fi prima din ultimele decenii in care populatia Romaniei va consuma gaze doar din productie interna. Si in industrie importurile vor fi extrem de mici, daca vor fi, pentru ca este suficient gaz pe piata locala, scrie economica.net
Iulian Stanciu extinde in tot grupul modelul de la companiile NOD si eMag si lanseaza un nou brand de produse si sub umbrela Flanco
Retailerul electro IT Flanco, al carui actionar unic este antreprenorul local Iulian Stanciu, are in plan sa lanseze anul acesta o marca proprie de produse, care ar putea ajunge la 10-15% din cifra de afaceri in urmatori trei ani. Stanciu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din Romania, impune astfel modelul brandurilor proprii in tot grupul de companii la care detine actiuni, arata ZF.
Fermierii prind curaj sa cultive soia de anul acesta
In acest an, soia are toate sansele sa devina cultura-vedeta a agriculturii autohtone. Atat analistii, cat si agricultorii pariaza pe aceasta planta deoarece, din 2015, UE va acorda un sprijin de 325 de euro pe hectar pentru suprafetele cultivate cu proteina vegetala, astfel incat sa fie redusa dependenta Romaniei de importuri, noteaza Capital.
Martin Schulz: Unul din doi tineri greci este somer. Nu putem risca sa pierdem o generatie
Presedintele PE Martin Schulz a pledat joi, la Bruxelles, ca masurile europene privind Grecia sa vizeze somajul dramatic in randul tinerilor, unul din doi tineri greci fiind somer, apreciind ca nu este corect ca acestia sa plateasca cu sansele lor de viata pentru o criza pe care nu au cauzat-o. Uniunea Europeana trebuie sa abordeze urgent problema somajului in randul tinerilor eleni deoarece nu isi poate permite sa piarda o generatie, a avertizat Martin Schulz, la finalul primei zile a summitului UE, transmite Mediafax.
Bulgaria construieste canalul navigabil Dunare-Marea Neagra, intre Ruse si Varna
Bulgaria va construi un canal navigabil intre orasele Ruse (situat pe malul Dunarii) si Varna (pe litoralul Marii Negre), potrivit unui proiect aprobat de Consiliul regional din regiunea nord-estica, scrie novinite.com. Acesta va costa 1,84 miliarde de euro. Canalul va avea o lungime de 192 km, incepand din portul Ruse (la Dunare), trecand prin Razgrad si ajungand la Varna, in Marea Neagra. Canalul va fi utilizat pentru navigatie si va avea si rol de fertilizare a solului si de furnizare de apa in zone industriale din nordul Bulgariei.